Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'de lucht'

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 'de lucht'

    ff zegge wat jullie hiervan vinden?
    Groetjes :

    [MOD]Zoals ik in je vorige topic al aanhaalde is de max. toegestane grootte van de foto's 900 pixels aan de langste zijde en max. 400KB.
    Hoe je dit doet zie je hier: klik
    Gelieve de foto aan te passen en terug te plaatsen de volgende keer je online bent.
    Je kan de aangepaste foto terugplaatsen ipv deze tekst dmv de knop 'aanpassen'.


    Je bent intussen online geweest en je hebt de foto niet teruggeplaatst.
    Op dit topic gaat bijgevolg een slotje.
    Last edited by Ticor; 7 december 2008, 22:20.

  • #2
    Re: 'de lucht'

    Kan hier nu echt niemand lezen pffff..............
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

    Comment


    • #3
      Re: 'de lucht'

      Uw foto is te groot. De bovenste posts in elk forumonderdeel leggen de spelregels uit die gelden voor het posten.

      De foto zelf...
      Ik vind de boom primeren over de lucht, terwijl ik denk (aan de titel te lezen) dat voor u de lucht belangrijker is. Het is een mooie winterlucht, maar je ziet er te weinig van, liever geen boom of veel minder boom.
      Volgens mij dan toch.

      Comment


      • #4
        Re: 'de lucht'

        Als ik de foto zo zie weet ik ook niet goed wat het onderwerp is, de lucht of de foto.
        De belichting vind ik wel goed daar de lucht wel blauw is en nergens te donker, de boom vormt daarin een silhouet. De takjes onderaan rechts zou ik dan wel zeker wegwerken.
        Kadreren is goed maar ik zou zoals Sannepoes zegt minder boom laten zien ofwel zorgen dat deze niet teveel aandacht eist.
        Wat een dag, alles in schoonheid
        Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

        Comment

        Working...
        X