De eendjes vertonen al dat het lente gaat worden
Het was al een groot spektakel in de vijver
Gelukkig nog geen gevechten
Ik had de 3 verkeerde neergezet , hopelijk nu goed ?
Nummer 4 Zuchttttttttttt
Bedankt voor het kijken .
grt,
Pimpeltje
Laatst gewijzigd door Pimpeltje; 1 februari 2011 om 18:08
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Pimpeltje,
Zie de streekjes van je verscherpingstool...
Kleiner kwastje gebruiken en ietsje subtieler
Groetjes
Marc
Ieder diertje...zijn pleziertje
De eerste een hele mooie, levendig en diepte, goed van kleurDe twee anderen zijn ook in orde en maken samen alle drie een verhaaltje
![]()
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Met vriendelijke groeten,
Raymond.
Neen Pimpeltje...erg vind ik dat niet. Wou het je gewoon meegeven.
Enne voor mij hoeven ze niet goed genoeg te zijn. Als jij er maar tevreden mee bent.
'k Durf het hier bijna niet meer schrijven...sebiet gaan ze zeggen wat ne muggezifter of kommaneuker is dat
'k Zie nog steeds geflikflooi hoor...maar heb dan ook nen arendsblik(Dat is grappig bedoeld hoor)
Probeer eens enkel de eendjes te nemen met je penseeltje en geen stuk van het omringende water. Niet buiten de lijntjes kleuren hoor
Maar als ik nog eens ene post mag je me gerust zeggen waar ik buiten de lijntjes ging...Durf dat ook doen
Groetjes
Marc
Ieder diertje...zijn pleziertje
weer zeer mooi, en ja als je ze alle drie bekijkt het is of ze elkaar begroeten, voor ze aan het gevecht zouden beginnen. schitterend![]()
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ150+DMW-LG 55
Pimpeltje, deze vind ik minder mooi
qua compo vind ik de eerste heel goed maar als ik naar de vrouwtjes eend kijk lijkt een stukje van haar kop heel scherp ( te ) en haar hals dan weer zeer zacht
ik moet brombeer bij treden![]()
Ik vind dit een heerlijke kijk op de lente die eraan komt,ja wat dat penseeltje betreft heeft onze Brombeer gelijk,maar ik had het nooit gezien,heb dan ook helemaaaaal geen arendsblik(eerder wat troebel bij mij).Ik vind dit heel mooi gedaan
Grtjes Francine
Pimpel
Pimpel
Hoi Pimpeltje
De eerste vind ik heel mooi. Maar bij twee en drie vind ik dat die 'vijverplanten' te kort bij de eenden (lijken te) zijn.
I'm sorry
Tom
Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
Mooie eerste Pimpeltje.
Tweede en derde overbodig, wel leuk als je heel snel op en neer scrolt.
grts
Bij alle 3 de platen is de blur niet goed uitgevoerd. Ook is er een gebrek aan scherpte op de platen. WB zit niet goed, kijk maar naar het lijfje van het linkereendje, dat heeft een serieuze roodzweem.
Komaan Pimpeltje, je hebt net in de HOF gestaan, dit kan beter![]()
Dank jullie voor de reactie
De eenden zwommen of baltste steeds op de zelfde plaats Ik riep nog ga een eindje opschuiven( GRAPJE)
grt,
Pimpeltje
Pimpel
ik vind de vierde de beste
grtjes