Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De bloemetjes hebben water nodig
Collapse
X
-
-
Re: De bloemetjes hebben water nodig
waarschijnlijk was het je om het plassertje te doen, maar dan had de foto beter bij de fun sectie gestaan, denk ik. Zoals bommasien zegt: het straatje was beter scherp geweest dan die eerste bloempot. (ook sorry )
Comment
-
Gezien het aandachtspunt, ligt de scherptediepte heel goed voor mij.
Of het de foto interessant maakt, is een andere discussie
Gr, V.http://www.catchlight.be
Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium
Comment
-
Elk straatje hangt daar vol met bloempotjes. Meestal mooiere, leukere potjes, met deftige bloemen.
Maar toen ik bij deze voorbijwandelde... die piemel stond nét op ooghoogte, nja, daar moest een foto van komen natuurlijk.
Een of anderen deb moest wellicht ooit noodgedwongen zo'n potje bekladden...
Potsierlijk, ik weet het.
Comment
-
-
-
de tekening die eigenlijk het grote onderwerp van de foto moest zijn was me niet opgevallen, sorry, het zal wel aan mij liggen, dus ik dacht jammer zo een mooi lief straatje en zo ene bloempot fotograferen, dus heb je nog foto's van het straatje die zou ik wel nog eens willen zien;en voor zo een lief straatje vind ik het kader ook wat te zwaar uitgevallen.
mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk berichtdus heb je nog foto's van het straatje die zou ik wel nog eens willen zien;en voor zo een lief straatje vind ik het kader ook wat te zwaar uitgevallen.
mvg
Hier zo:
Forum voor stillevens of abstracte fotos. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
Veel mooiere potjes. Maar het blijven saaie "cliché" foto's. En net om daar van af te stappen, vond ik die tekening net tekenend.
Wellicht net om die reden dat heel wat mensen de foto op Flickr aan hun favorieten toevoegen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk berichtwaarschijnlijk het type dat ze ook stiekem op een wc deur tekenen.
hihi, hij heeft pipi gezegd. #niveau
Zolang het maar uitzonderlijk bij zo 1 bloempotje blijft, en de rest van de stad niet omzeep gehaald wordt, vind ik dat ok.
En men heeft het gelukkig niet in het mooiste straatje of op de mooiste reeks potjes aangebracht.
In de zin dat je het niet mogelijk acht dat zoiets uitgerekend op deze plaats zou voorkomen, vond ik het lollig om te zien, enfin, niet als verademing, maar als je elk straatje vol dezelfde saaie potjes zet, kan het een aangename nodige afwisseling zijn in een saai geheel. Maar niet omdat het een pipi-niveau heeft. Het tekeningetje mocht evengoed een ander symbool zijn, liever iets beschaafder of artistiek. In België zou er algauw de tekst "ta mère" op verschenen zijn, met voorsprong in voorspelbaarheid.
Comment
Comment