Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cpex op slotfeest krinkel (chiro)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cpex op slotfeest krinkel (chiro)

    Eerste probeerseltje met concertfotografie, na dit eerste optreden toch gewoon fototoestel weggelegd en verder gaan feesten zonder gewicht mee te zeulen met de 7000 aspiranten en leiders en leidsters, was echt superleuk! (niet echt dat dat voor de fotos uitmaakt, maar 't kadert wel de sfeer) 't is me op zich wel bevallen en wil het nog wel meer proberen. Alleen jammer dat je dan heel de tijd wat gewicht aan materiaal meezeult





    Kritiek, eender dewelke is erg welkom uiteraard. Houd je niet in zou ik zeggen.
    Last edited by Teun_2; 30 augustus 2009, 00:20.

  • #2
    Re: Cpex op slotfeest krinkel (chiro)

    Ik vind ze wel geslaagd

    Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, 't zal wel niet makkelijk zijn als je tussen de massa staat en het bier vliegt rond je oren
    Canon 450D

    Comment


    • #3
      Re: Cpex op slotfeest krinkel (chiro)

      Oorspronkelijk geplaatst door wimmi Bekijk bericht
      Ik vind ze wel geslaagd

      Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, 't zal wel niet makkelijk zijn als je tussen de massa staat en het bier vliegt rond je oren
      ja inderdaad, stil houden is behoorlijk problematisch. Al geeft zo'n dikke 80-200 2.8 je wel de vrijheid om door een publiek te bewegen, mensen gaan echt voor je opzij

      Comment


      • #4
        Re: Cpex op slotfeest krinkel (chiro)

        Oorspronkelijk geplaatst door Teun_2 Bekijk bericht
        ja inderdaad, stil houden is behoorlijk problematisch. Al geeft zo'n dikke 80-200 2.8 je wel de vrijheid om door een publiek te bewegen, mensen gaan echt voor je opzij
        Terwijl het bij sommige 'concerten' wel handig is om iemand bij je te hebben die de veiligheid van jou en je materiaal in de gaten houdt.

        Comment

        Working...
        X