Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Een tijdje geleden was de poort nog niet aanwezig, en dan was het "open".
Toch een aantal minpuntjes vind ik:
-de bovenzijde van de doorgang komt nu gelijk met de overgang tussen water en bomen, dit had ik proberen te vermijden.
-de verticale stijlen staan schuin, het zou me sterk verwonderen, maar in werkelijkheid was dit niet zo een aantal maanden geleden.
-de witte onderzijde van de bootjes op de steiger hebben een blauwe schijn, ik zou de WB eens aanpassen met een pipet op de witte bootjes.
Voor de rest wel een verdienstelijke poging, mooie beweging in de lucht.
Inderdaad Boudini en Eddy de blauwzweem heb ik nagelaten van wegwerken! Ik zal deze updaten en wegwerken
Van het kader is het inderdaad spijtig dat deze wegvalt tussen de bomen. Heb dit bij thuiskomen op de monitor ook al vloekend vastgesteld
Moest de camera een 15tal cm hoger gezet hebben en dan was het kader mooi los. Spijtig zal voor een tweede herkansingsfoto zijn!
Ik vraag me af of de foto wel zo mooi zou zijn met een correcte witbalans. Misschien een beetje aanpassen, maar het hoeft niet altijd "correct" zijn.
De schuine spijlen zijn misschien een beetje aan te passen met een perspectiefcorrectie, in Lightroom? Het zou ook wel kunnen dat een iets hoger contrast, of net iets meer helderheid in de poort die meer doet afsteken tegen de bomen, maar dat is inderdaad wel een iets minder puntje.
Maar de foto zelf vind ik heel knap. Prachtige kleuren en een mooie beweging in de lucht, terwijl het water stil staat. En die gesloten poort maakt 'm bijzonder. Zo zou ik er ook nog wel graag willen maken!
Een tijdje geleden was de poort nog niet aanwezig, en dan was het "open".
Toch een aantal minpuntjes vind ik:
-de bovenzijde van de doorgang komt nu gelijk met de overgang tussen water en bomen, dit had ik proberen te vermijden.
-de verticale stijlen staan schuin, het zou me sterk verwonderen, maar in werkelijkheid was dit niet zo een aantal maanden geleden.
-de witte onderzijde van de bootjes op de steiger hebben een blauwe schijn, ik zou de WB eens aanpassen met een pipet op de witte bootjes.
Voor de rest wel een verdienstelijke poging, mooie beweging in de lucht.
Comment