Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Christmas time

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Christmas time

    [IMG]378A0772-1 (2000 x 1348) by Danny Swinnen, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: Christmas time

    Mooi gedaan en niet gemakkelijk met die lichtjes en vlammen. Ook een mooi schaduweffect dat de achtergrond interessant maakt
    Ik had deze liever vierkant gezien, met links een beetje weggesneden en bovenaan wat meer ruimte.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: Christmas time

      Bedankt voor de reactie Laurens.
      Ik begon al te twijfelen. Geen enkele reactie, geen positieve, geen negatieve.
      Elke dag kijken op de site. Verdomme weer niets. Maar eindelijk na 5 dagen staat er plots een 1.
      Yes een reactie en dan nog een positieve.

      Comment


      • #4
        Re: Christmas time

        Ha Daan,


        Laurens heeft het mooi verwoord, denk ik. Ik vind het zeker voor een vroege poging niet onverdienstelijk, misschien dat je hem ietsje donkerder moet maken, maar wat je vraag om reactie betreft:
        5 dagen wachten terwijl je zelf niet reageert op anderen (en alleen maar wacht op reacties) is misschien ook niet helemaal zoals het moet zijn, of vergis ik me?
        Goede voornemens of een uitdaging voor 2018? Dat zou er één kunnen zijn.
        Je leert er bovendien enorm van.
        Ik snap aan de andere kant misschien ook wel een beetje je drempelvrees, maar dat is nergens voor nodig als je positief probeert mee te denken in andermans/ -vrouws foto's en dat probeert goed te verwoorden.

        Groet en wees welkom!
        Just do it.
        Ruud

        Comment


        • #5
          Re: Christmas time

          sfeervolle plaat.
          Wel opletten dat je bovenkader niet in brand vliegt met dat vlammetje er zo vlak tegen
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Christmas time

            Je hebt gelijk Ruud.
            Ik ga dit in mijn goede voornemens zetten voor 2018.
            Drempelvrees zou ik het niet noemen. Eerder nog te weinig kennis en ervaring.
            Dus eerder kijken en hier en daar wat van opsteken.
            Met groeten en fijne feestdagen.
            Daan
            Last edited by Daan1960; 23 december 2017, 16:24.

            Comment


            • #7
              Re: Christmas time

              Fototechnisch ziet het er erg goed uit, maar ik ben niet zo wild van de opstelling zelf.
              Ik bedoel niet jouw framing, maar hoe de voorwerpen opgesteld staan.
              Dat is natuurlijk een aparte kunst.
              Ik volg waar gesuggereerd wordt om vierkant te werken.
              Straatfotograaf in Antwerpen

              Comment


              • #8
                Re: Christmas time

                Bedankt voor de reacties.
                Ik ben maar een simpele amateur die zich graag met foto's amuseert en daar iets wil uit leren. Eigenlijk was het hier gewoon de bedoeling om de lichtjes te laten schitteren. Deze foto is gewoon genomen in mijn living op de kast. Mijn lieftallige echtgenote had deze wat versiert voor de kerst. De opstelling stond er en met mijn statief kon ik, zonder de ganse living af te breken, niet doen of staan waar ik wou. Anders had ik de kandelaar verplaatst en de volledige compositie misschien anders gezet. Maar zoals ik al zei was het gewoon een probeersel voor de lichtjes.

                Comment


                • #9
                  Re: Christmas time

                  vind de lichtjes ook leuk !!! grts Jozef
                  Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Christmas time

                    Zeer mooie sfeervolle afbeelding, alleen vlammetje tegen bovenrand wat meer ruimte geven.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Christmas time

                      'k Zie dit nu pas maar vind het een mooi verzorgd beeld!
                      vriendelijke groeten, Sien

                      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                      Comment

                      Working...
                      X