Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cabot trail

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cabot trail

    Net binnengestapt zijnde in de wondere wereld der fotografie wil ik graag mijn eerste pasjes zetten in dit beginnersforum. Waarom? Omdat mijn fotografiekennis momenteel op het niveau van mijn wijnkennis staat. Net zoals ik wijn lekker of niet lekker vindt, vind ik foto's mooi of niet mooi. En net zoals met wijn is het leuker om te delen en te horen wat anderen erover denken...

    Onderstaande foto is genomen op de Cabot trail, de skytrail wandeling, in Nova Scotia Canada. Het bordje had ik graag weggepoetst maar de computer en desbetreffende software ontbreken hiervoor.







    Sony ILCE-6000
    f/9
    1/200
    Iso 100
    16mm

    Update! Deftig programmatje gedownload, wat dingen aangepast en een kleurenversie toegevoegd. Hopelijk is de kwaliteit van de foto nu beter en kan er een beter oordeel over geveld worden.
    Last edited by IlseB; 25 januari 2015, 02:30.

  • #2
    Re: Cabot trail

    Welkom. heb je een Pm gestuurd om je even te helpen. de compo is zeker geslaagd. alleen je een klein beetje verdiepen in het nabewerken. de reden waarom je foto hier slechter wordt getoond komt meestal voor van waaruit of met welk programma je de upload hebt gedaan. dat leg ik je wel uit in de PM .
    Last edited by hypnomedi; 22 januari 2015, 11:18.
    gr, JOHAN , nikon D90, D7100

    Comment


    • #3
      Re: Cabot trail

      Toch een leuk gegeven, en is wellicht in kleur de max.

      Comment


      • #4
        Re: Cabot trail

        Leuke introductie!!Zie alleen zwart-wit en grijs
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Cabot trail

          Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
          Leuke introductie!!Zie alleen zwart-wit en grijs
          Ik zie meer dan zwart-wit en grijs hoor Sien.
          Ik heb hier onder eens de linkerhelft gewoon omgezet in zwart/wit zonder enige bijkomende bewerking.


          Maar TS zal wel verder kunnen aangezien er reeds een PB of PM gestuurd werd.

          Comment


          • #6
            Re: Cabot trail

            Bedankt voor de reacties!
            Eventjes terug met mijn neus op de feiten gedrukt, fotografie is meer dan een camera alleen. Ik verdiep me nog eens in computers en enkele bewerkingsprogramma's en misschien post ik later nog wel eens een update van deze foto ;-)

            @ Dwarsligger: ik vind de foto persoonlijk bagger in kleur. Blauwe zee, blauwe lucht, mottige bruine berg op de achtergrond. Ik vond de lijnen mooier naar voor komen in zwart wit.

            Comment

            Working...
            X