Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bootjes en raampjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bootjes en raampjes

    ook weer ergens aan het MAS, nu eens naar de andere kant getrokken...



    iso100
    f/14
    1/5sec
    43mm

    alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken...
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

  • #2
    Re: bootjes en raampjes

    Oei, de toning is smaak, niet de mijne dus. Voor mij in je compositie iets teveel aandachttrekkende onderwerpen. Het is moeilijk voor mij om een rustpunt te vinden. Er valt wel wat van te maken, mss in een andere uitsnede?

    Comment


    • #3
      Re: bootjes en raampjes

      Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
      Oei, de toning is smaak, niet de mijne dus. Voor mij in je compositie iets teveel aandachttrekkende onderwerpen. Het is moeilijk voor mij om een rustpunt te vinden. Er valt wel wat van te maken, mss in een andere uitsnede?
      klopt;, vind het ook wel een drukke foto, maar ik vind het contrast tussen de rechte lijnen van degebouwen en de rondere vormen van de boten wel wat hebben.
      En idd, de toning kan je over discussieren, wilde eens wat anders dan de klassieke sepia's en gewone zwart-witte, maar das persoonlijk he...
      de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
      Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

      Comment


      • #4
        Re: bootjes en raampjes

        mooi plaatje .
        alleen de toning ook niet mijn ding voor dit onderwerp.
        maar zie ik daar achterin nou onze boot voor zaterdag liggen de Flandria.?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: bootjes en raampjes

          Is volledig mijn ding, wel met een paar minpuntjes, nl. die top van de torenkraan die net tegen het kader plakt.
          Dat het flatgebouw er niet volledig op staat, daar heb ik geen probleem mee, die torenkraan echter.....
          Wat is die rechte verticale streep in de wolken in de rechter bovenhoek ?

          Comment


          • #6
            Re: bootjes en raampjes

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Wat is die rechte verticale streep in de wolken in de rechter bovenhoek ?
            wat zijn er hier toch aandachtige kijkers op het forum Die streep vind ik niet terug op de originele foto terug, moet erin geslopen zijn bij de bewerking in Silver Efex, zal er eens naar kijken...
            de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
            Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

            Comment


            • #7
              Re: bootjes en raampjes

              Ik vind 'm mooi, ook de toning.
              Enkel die kraan tegen het kader mja. Misschien is wegclonen een optie?
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #8
                Re: bootjes en raampjes

                Mooie compo, maar voor mij nogal druk persoonlijke visie.
                Mvg
                Suske

                Comment


                • #9
                  Re: bootjes en raampjes

                  in deze versie voor mij veel te druk maar als je onderaan cropt tot bijna tegen de boeg van de boten dan wordt het veel rustiger. Let er dn op dat ook de weerspiegeling van het anker van de linkse boot er net uitvalt want als dat ook blijft zitten lijdt dat enorm af
                  Last edited by Lazy Charles; 5 oktober 2014, 08:33. Reden: zin toegeveogd
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                  Comment

                  Working...
                  X