|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Ik vind de 1e en de 3e foto het mooist. echt leuk gedaan.
Bij de 3e moeten die 2 mensen toch ook wel lang stil staan? want ik neem aan dat dit ook een langere sluitingstijd is. De 2e is ook mooi, maar voor mij een beetje alledaags. en dat het jammer is dat de vlaggen wazig zijn ( wat ook niet anders kan door de langere sluitingstijd) |
|
|||||
|
Zeer goede nachtfotografie, ik en fan van het rad
![]() ![]() ![]() Groeten Joeri
EOS 350D+bg Canon EF-S 17-85is & EOS 40D+bg Canon 70-200is L ext EF1.4x ,EF-s 10-22 Speedlite 430EX II, Canon RS-80N3, Canon M30, Manfrotto 190XB head 804RC2 Lowepro transport en een Canon Powershot G9 www.pbj-project2fotografie.blogspot.com
|
|
||||
|
Mooie pogingen hoor
![]() De eerste had met een nog iets kleiner diafragma gemogen... Dan krijg je voor de lantaarnpalen het mooie ster effect. De tweede is jammer genoeg te donker, maar als ze in RAW zijn getrokken kun je de donkerste partijen misschien nog wat oplichten. De derde is mooi maar zoals eerder aangehaald, één stapje meer naar rechts was helemaal perfect geweest. Zeer goede nachtfotografie hoor ![]() ![]() Groeten Mipstoo
|
Door de lange sluitertijd zie je enkel de lichten van de auto's als strepen.
1 en 3 vind ik zeer mooi, de 2e vind ik jammer dat de vlaggen niet scherp zijn (wat wel logisch is)... En ook wat donker (misschien iets langere sluitertijd moeten nemen?) |
|
|||
|
Lees dit http://www.drivingimages.com/car-pho...ture-settings/ eens bijvoorbeeld! Of dit http://www.basic-digital-photography...ht-photos.html . En dan weet je hoe je die strepen krijgt... Leuk toch, die sluitertijden!
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |