Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginnende shots

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beginnende shots

    Hallo,
    Ik ben een beginnende amateurfotograaf,
    en heb hier enkele van m'n foto's geüpload
    omdat ik graag eens wil weten wat jullie ervan vinden.
    (Nergens is echt veel gefotoshopt; enkel in zwart wit, of sepia, of andere efecten gezet )

    Een klein minpuntje is dat ik nog steeds met een digitaal fototoestel fotografeer,
    maar, het lukt ook wel


    Groetjes !







    (Deze was eerst een andere foto )
    Last edited by SophiesVision; 27 oktober 2009, 12:50. Reden: 'foto van het Atomium publiceren kan zware gevolgen hebben'
    [CENTER]A picture holds more than just what you see

  • #2
    Re: Beginnende shots

    Ik fotografeer ook nog steeds met een digitaal fototoestel.

    Toch maar effe dit lezen:
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Beginnende shots

      Ik vind 1 en 3 erg mooie shots, ik ben zelf nog maar 2 maand bezig dus mijn oordeel is niet echt deskundig te noemen . Maar bedoel je nu dat je analoog fotografeert of digitaal?

      Comment


      • #4
        Re: Beginnende shots

        Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
        Ik vind 1 en 3 erg mooie shots, ik ben zelf nog maar 2 maand bezig dus mijn oordeel is niet echt deskundig te noemen . Maar bedoel je nu dat je analoog fotografeert of digitaal?
        Met een digitaal toestel, Zo'n Sony Cyber-shot
        Helaas heb ik dus de derde foto voor de zekerheid verwijder .
        [CENTER]A picture holds more than just what you see

        Comment


        • #5
          Re: Beginnende shots