Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bart Peeters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bart Peeters

    Zaterdag foto's genomen op Wild in't Park. Het concert van Bart Peeters vond ik een uitdaging, want die gast staat bijna nooit stil !






  • #2
    Re: Bart Peeters

    Concertfotografie is al niet gemakkelijk en dan nog van zo'n spingboon. ik vermoed ook dat je niet werkt met het professionele matriaal van de beroeps. Je hebt hier drie schone plaatjes gepost waar ik niet teveel meer zou aan prutsen. Neem ze hoe ze zijn, ook fouten kunnen een foto positief beinvloeden.
    Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Bart Peeters

      Het is dat je zegt wie deze persoon is want had hem niet als zodanig herkent,wat is hij oud geworden !Over de foto's zelf kan ik er weinig van zeggen aangezien ik nooit concerten gefotografeerd heb maar de 2e foto spreekt me het meeste aan ...
      Tomorrow is what you make of it.....
      MSP @ iStock

      Comment


      • #4
        Re: Bart Peeters

        Dankjewel :-)

        Comment


        • #5
          Re: Bart Peeters

          Al bij al eerste de beste
          Canikon 40D - D200, D300

          Comment


          • #6
            Re: Bart Peeters

            Over de eerste ben ik met de compo tevreden, maar de kleuren eigenlijk niet. Maar dat ligt niet geheel aan mij, want de lichtmensen werkten echt niet mee die avond

            Comment


            • #7
              Re: Bart Peeters

              Mooie foto's, maar toch even een kleine kritiek op voornamelijk de instellingen..

              bij de derde foto zie ik een shutterspeed van 1/4000ste? 1/400ste is meer dan voldoende en dan kan je de iso op 400 of minder zetten ipv nu op 1600

              Bij de tweede foto gebruik je een aperture van 5 en shutterspeed van 1/1600 en ISO 1600.. wederom kan je de iso gemakkelijk op 400 en lager zetten.. blijkbaar had je in elk geval meer dan voldoende licht dus dan is ISO1600 niet echt een goed idee

              Comment

              Working...
              X