Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Atletiek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Atletiek

    Men eerste poging tot sportfotografie. Opnames gemaakt in een indoor stadion, vandaar de hoge iso. Ze komen misschien wat korrelig over




    Photography is an art of observation.

  • #2
    Re: Atletiek

    ik vind de kwaliteit best nog wel meevallen , misschien de eerste nog wat oplichten.
    Foto's onmiskenbaar genomen in de Blaarmeersen te Gent .

    grts
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #3
      Re: Atletiek

      De eerste vind ik de beste van de twee. Door de gebogen lijnen, de rustige achtergrond. In beide foto's zie je de inspanning goed die de atlete's doen
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Atletiek

        Edje, je slaat de nagel op de kop, kan je ook wat tips meegeven om daar te fotograferen wat betreft belichting. Vond het ondanks de krachtige lampen toch wat tegenvallen en met een flitser kan ik hier waarschijnlijk niet veel uitrichten. Foto' zijn gemaakt met de 70-200 2.8.
        Photography is an art of observation.

        Comment


        • #5
          Re: Atletiek

          Vanuit de positie waar jij stond vind ik dit prachtige foto's
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Atletiek

            geen ervaring met indoor sport, maar ik denk dat zo lang jij vanaf de tribune moet trekken, je er nooit het beste kan uithalen.
            Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

            Comment


            • #7
              Re: Atletiek