Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aarschot in de middeleeuwen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aarschot in de middeleeuwen

Gisteren ben ik naar Aarschot geweest naar het middeleeuws kampement
    Bij deze enkele fotos ervan
    Geef gerust jullie mening want ik moet nog veeeeeel leren en oefenen (voelde mij beetje verloren tussen de pro's die er gisteren ook waren)

Greets

Lena

http://forum.belgiumdigital.com/f93/...ml#post2366922 Hier en http://forum.belgiumdigital.com/f93/...post2367537kan en http://forum.belgiumdigital.com/f66/...ml#post2369233 je nog meer fotos van me vinden van Aarschot

Last edited by Lena shoot; 18 augustus 2009, 13:17.
    ---------------------------------------------------------------
    Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
    www.lenafotografie.be

Re: Aarschot in de middeleeuwen

Ik vind ze alle3 mooi, kan er niet veel meer van zeggen, mss zullen de anderen dat wel doen die er een beter zicht op hebben
    Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

Comment

opnamen zijn goed van kleur en scherpte.
      die andere op de site ook erg mooi.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hey Lena,

Hele mooie fotos vooral de buizerd is supoer gelukt ! Ik ben die van mij nog aan het verwerken.. Wat zijn de resultaten van uw wederhelft ?
        http://www.vankeyenberg.be/?page_id=27

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart VK Bekijk bericht
          Wat zijn de resultaten van uw wederhelft ?

... Die komen eraan! Maar hij is een pak kritischer dan ik dus hij is nog aan het sorteren... even geduld nog
          Ben benieuwd naar jullie fotos ook ...
          Greets

Lena
          www.lenafotografie.be

Comment

Ik vind het een mooie reeks mijn voorkeur gaat naar nummer 1 licht dof en super scherp knap werk

Groeten

Joeri
            Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
            www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

De eerste steekt er voor mij uit. Mooi dof, mooi 'expressie' (ook al zie je geen gezicht)
              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Dank voor de reakties.
                Voor mij was het in elk geval een zeer leuke dag en een fantastische ervaring!!!

Greets

Lena
                www.lenafotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arc0sS Bekijk bericht
                  Ik vind ze alle3 mooi, kan er niet veel meer van zeggen, mss zullen de anderen dat wel doen die er een beter zicht op hebben
                  Kom, kom kom als je iets mooi vind dan kun je ook wel zeggen waarom, het moet daarvoor niet technisch zijn.

We beginnen er stilaan te komen he.
                  Foto 1 vind ik goed maar niet wegens het compo maar technisch.
                  Alles lekker scherp wat scherp moet zijn.
                  Het metaal heb goed onder controlle, je hebt reflektie's op het metaal maar het metaal
                  Ik mis hier wel een fijn kadertje dat we van u gewend zijn

Foto drie vind ik gewoon goed. niet voor iets speciaal maar om het geheel. Ik denk dat het het moment is. Scherpte Wit van de vogel daar flirt je met de afgrond van het uitbranden maar meer moet dat niet zijn hier ook mischien een bescheiden kadertje.

Goe bezig en blijf plezier hebben in de fotografie wat er ook gebeurt
                  Robby
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

Comment

Dank voor de reakties Robbie,
                    Je beschrijft het precies zoals het is
                    Plezier hebben in fotografie
                    en ik moet zeggen, op de shoot in Aarschot heb ik er écht plezier in gehad!!! Pure fun!!!!
                    In het begin was ik wat geintimideerd door andere aanwezige fotografen die beter materiaal hadden en (precies toch ) beter leken te weten wat ze deden; maar eens ik me daar over gezet had heb ik gewoon getrokken met de kennis die ik had en elk moment die ik de moeite vond vast gelegd
                    Zodoende ben ik naar huis gegaan met +/- 15GB fotos (1 geheugenkaartje van 8 was stuk, anders hadden er nog meer geweest )
                    En weet je wat? Echt slechte fotos zaten er niet meer tussen ! Ik heb er eentje weg gedaan waar ik de mensen onthoofd had en ze zijn niet allemaal 'Whaauuw!' maar de stuntelige miskleunen zijn er aan het uit gaan. Ik was ook blij dat mijn ventjhe bij mij was, daar kan ik ook nog van leren.
                    Het voornaamste zoals je schreef, ik heb er lol in gehad, en oefening baart kunst!" en ik heb de fotobug helemaal te pakken!!!

Greets

Lena

Vrijdag gaan we naar Paradisio,
                    Last edited by Lena shoot; 20 augustus 2009, 10:32.
                    www.lenafotografie.be

Comment

Working...
                    X