Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan 't werk.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aan 't werk.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Aan 't werk.

    Prachtig contrast met de sneeuw en prima compositie. Ik vind de verdeling van de witte en paarse sneeuw ook heel goed. Maar de paarse sneeuw misschien iets "ontpaarsen"?
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Aan 't werk.

      Bij deze zie ik geen paars, wel grijs. Mijn eerste gedacht was om de hooglichten wat bij te geven. Als ik kijk naar de verse sporen in de sneeuw zijn die wel wit. Kan het zijn net als hier in de stad dat je na enkele uren zwarte spikkels op de sneeuw krijgt van de vervuiling? De man komt goed in beeld in die vlakte.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Aan 't werk.

        Meer moet dat niet zijn, mooie rustige foto.
        Aangenaam beeld.
        Mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Aan 't werk.

          Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
          Prachtig contrast met de sneeuw en prima compositie. Ik vind de verdeling van de witte en paarse sneeuw ook heel goed. Maar de paarse sneeuw misschien iets "ontpaarsen"?
          Van paars heb ik geen weet Olivetti, kan eventueel door de instellingen van het scherm zijn De vlakte was grijsachtig getint met een paar witte onderbrekingen en vooral waar de baan met voetsporen was wit door het omwoelen van stappers die daar al gepasseerd waren - een zeer speciaal schouwspel.