Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan 't werk.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aan 't werk.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Aan 't werk.

    Prachtig contrast met de sneeuw en prima compositie. Ik vind de verdeling van de witte en paarse sneeuw ook heel goed. Maar de paarse sneeuw misschien iets "ontpaarsen"?
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Aan 't werk.

      Bij deze zie ik geen paars, wel grijs. Mijn eerste gedacht was om de hooglichten wat bij te geven. Als ik kijk naar de verse sporen in de sneeuw zijn die wel wit. Kan het zijn net als hier in de stad dat je na enkele uren zwarte spikkels op de sneeuw krijgt van de vervuiling? De man komt goed in beeld in die vlakte.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Aan 't werk.

        Meer moet dat niet zijn, mooie rustige foto.
        Aangenaam beeld.
        Mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Aan 't werk.

          Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
          Prachtig contrast met de sneeuw en prima compositie. Ik vind de verdeling van de witte en paarse sneeuw ook heel goed. Maar de paarse sneeuw misschien iets "ontpaarsen"?
          Van paars heb ik geen weet Olivetti, kan eventueel door de instellingen van het scherm zijn De vlakte was grijsachtig getint met een paar witte onderbrekingen en vooral waar de baan met voetsporen was wit door het omwoelen van stappers die daar al gepasseerd waren - een zeer speciaal schouwspel.
          @ Anaisje : dat zou kunnen maar moet de bevestiging schuldig blijven. Wat ook een invloed zou kunnen zijn is de lucht, er hing op dat moment een grijze grote wolk net boven die vlakte terwijl een zonnetje achter mijn rug kwam schijnen. Snel een paar opnames gemaakt vanwege de verschuivende wolken en de man die ook niet stil stond !
          Olivetti, Anaisje en Eddy een oprechte dank voor de reacties en de positieve beoordeling
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Aan 't werk.

            Volg de mening van Eddy

            Comment


            • #7
              Re: Aan 't werk.

              Thanks Loeky. Ik dacht hier een origineel, ja zelfs uitzonderlijk moment te schieten welke uiteindelijk op weinig enthousiasme wordt onthaald (hier dan toch). We doen verder !
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Aan 't werk.

                Ik vind het ook een geslaagde opname, alleen als die man dat daar allemaal moet opruimen...
                NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

                Comment


                • #9
                  Re: Aan 't werk.

                  Mooie compositie. Vind het wel fraai zo uit het beeld wandelend.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aan 't werk.

                    Nog een laatste oprechte dank en Hydrau ; hij kreeg wat later 3 helpers mee maar ze bleven stappen
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aan 't werk.

                      Knap !

                      Het klinkt misschien raar maar ik verwachtte hier geen zelfportret
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment

                      Working...
                      X