Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5de beginner : Child hangs in a tree

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 5de beginner : Child hangs in a tree

    Mijne 5de beginner:Child hangs in a tree

    De eerste opmerking weet ik dat er een paar vingers er niet volledig opstaan .
    Voor de rest of .

    ooooo weg


    Iso : 400 vergeten naar 200 te zetten
    Diafragma F5.7
    Sluiertijd : 1/100
    Focuslengte : 120 mm

    Lens die gebruikt is : Canon EF-S 18-200 3.5-5.6 IS
    Last edited by BmwM3Gtr; 27 mei 2009, 13:47.

  • #2
    Re: 5de beginner : Child hangs in a tree

    Anders is hij wel goed scherp en mooi van kleur, jammer dat er paar overbelichte vlekken in de achtergrond zitten, die wat storend kunnen zijn dicht bij haar gezicht, en de vingers wat u al zelf aangaf.

    grt.

    Comment


    • #3
      Re: 5de beginner : Child hangs in a tree

      Oorspronkelijk geplaatst door shuuto Bekijk bericht
      jammer dat er paar overbelichte vlekken in de achtergrond zitten, die wat storend kunnen zijn dicht bij haar gezicht.
      De zon he

      Comment


      • #4
        Re: 5de beginner : Child hangs in a tree

        Tja, de zon, dan moet je zelf een betere positie vinden waar de zon minder stoort. Ik vind de kleur en scherpte goed, maar de pose veel minder, ook zou ik eerst etensresten verwijderen uit de mondhoeken (denk toch dat het dat is?). Enfin, als het een snapshot was en jij bent er blij mee, negeer dan wat ik gezegd heb. 't is tenslotte maar mijn persoonlijke mening.

        Comment


        • #5
          Re: 5de beginner : Child hangs in a tree

          Mooi van kleur en wel scherp.

          Comment


          • #6
            Re: 5de beginner : Child hangs in a tree

            Oorspronkelijk geplaatst door cuddles Bekijk bericht
            Tja, de zon, dan moet je zelf een betere positie vinden waar de zon minder stoort. Ik vind de kleur en scherpte goed, maar de pose veel minder, ook zou ik eerst etensresten verwijderen uit de mondhoeken (denk toch dat het dat is?). Enfin, als het een snapshot was en jij bent er blij mee, negeer dan wat ik gezegd heb. 't is tenslotte maar mijn persoonlijke mening.
            Was eigenlijk een onverwachte pose van mijn broer zijn dochterke dus...
            Ik vindt het persoonlijk al 1 van de betere foto's dat ik hier online gezet heb.

            Comment

            Working...
            X