Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat zou ik durven vragen?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wat zou ik durven vragen?

    hallo iedereen,

    Ik heb een uitnodiging ontworpen voor de opening van een vernieuwde zaak...kheb daar wel een paar uurtjes
    ingestoken, zowel wat betreft foto's nemen, als met de nabewerking.
    Nu is mijn vraag : hoeveel zou ik daarvoor vragen? De zaakvoerders zelf willen niet dat ik het voor niks doe, maar ik
    heb totaal geen idee wat een juist prijs zou zijn voor een amateur.
    Kan iemand mij hierbij helpen? heeft iemand dit zelf al voorgehad?
    Alvast hartelijk dank!
    groetjes
    hilde

  • #2
    Re: wat zou ik durven vragen?

    Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
    ........
    Nu is mijn vraag : hoeveel zou ik daarvoor vragen? ...
    zwart of met een bonnetje..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: wat zou ik durven vragen?

      ik ben huisvrouw, heb daar totaal geen ervaring mee...denk niet dat het "het"inkomen is om aan te geven?
      groetjes
      hilde

      Comment


      • #4
        Re: wat zou ik durven vragen?

        Laat de zaakvoerder je blij maken met een beloning die voor hem of haar OK is, dat kan en
        mag in natura zijn, ik weet niet welke zaak het is, maar bijvoorbeeld een aankoopbon in de zaak !

        MVG, Jeff C.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: wat zou ik durven vragen?

          Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
          Laat de zaakvoerder je blij maken met een beloning die voor hem of haar OK is, dat kan en
          mag in natura zijn...
          oh ja...?
          das voor beide leuk.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: wat zou ik durven vragen?

            Bouk, je hebt een dirty mind !

            Waar jij aan denkt......
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Re: wat zou ik durven vragen?

              Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
              Laat de zaakvoerder je blij maken met een beloning die voor hem of haar OK is, dat kan en
              mag in natura zijn, ik weet niet welke zaak het is, maar bijvoorbeeld een aankoopbon in de zaak !

              MVG, Jeff C.
              had ik ook al aan gedacht, maar er is niks in die zaak dat me kan bekoren, dus das ook al een probleem....en in natura, Bouk haha! ook niet
              mijn voorkeur, dus...iemand die er een getal op kan zetten?
              groetjes
              hilde

              Comment


              • #8
                Re: wat zou ik durven vragen?

                Ik heb ooit foto's gemaakt in een winkel (voor een folder), en nadien heb ik meer dan een uur mee mogen vliegen met een sportvliegtuigje om luchtfoto's te maken.
                Dat was voor mij een heel goede deal.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Re: wat zou ik durven vragen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Ik heb ooit foto's gemaakt in een winkel (voor een folder), en nadien heb ik meer dan een uur mee mogen vliegen met een sportvliegtuigje om luchtfoto's te maken.
                  Dat was voor mij een heel goede deal.
                  da's inderdaad een leuke deal! maar hier gaat het over een voedingszaak...dus...
                  en een aankoopbon is geen optie
                  groetjes
                  hilde

                  Comment


                  • #10
                    Re: wat zou ik durven vragen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
                    da's inderdaad een leuke deal! maar hier gaat het over een voedingszaak...dus...
                    en een aankoopbon is geen optie
                    Geen geld vragen als je het niet zal aangeven... In natura is toch ook tof? Een aankoopbon van 100 euro aan eten is toch fantastisch!!!

                    Comment


                    • #11
                      Re: wat zou ik durven vragen?

                      Je zou natuurlijk ook je prestatie kunne koppelen aan een bijzonder Project
                      mag ik je voorstellen aan Frisco, Cornetto en Twister
                      https://www.facebook.com/SiannVzw

                      Vraag aan je opdrachtgever in ruil voor uw werk een bijdrage aan dit project.
                      Je krijgt er zeker een goed gevoel bij, je opdrachtgever ook, en door jullie beiden
                      kunne terminale Patienten en ouderlingen nog eens de nabijheid van een dier
                      beleven, een vreugdevol moment voor velen .

                      Even over denken !

                      Krijgen vult de beurs, Geven vult het hart !

                      MVG, Jeff C.
                      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                      Comment


                      • #12
                        Re: wat zou ik durven vragen?

                        Ik zou 150 euro vragen. Voor mijn werk en creatieve inbreng. En omdat ik
                        bijna altijd 150 euro nodig heb.

                        Comment


                        • #13
                          Re: wat zou ik durven vragen?

                          bedankt iedereen! heb ondertussen de som van 100 euro gevraagd...een beroeps raadde me aan om ongeveer 20 euro per uur dat ik eraan werkte te rekenen...kheb
                          ongeveer de helft daarvan genomen want tja, amateurs werken langer aan een opdracht denk ik.
                          groetjes
                          hilde

                          Comment


                          • #14
                            Re: wat zou ik durven vragen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
                            bedankt iedereen! heb ondertussen de som van 100 euro gevraagd...een beroeps raadde me aan om ongeveer 20 euro per uur dat ik eraan werkte te rekenen...kheb
                            ongeveer de helft daarvan genomen want tja, amateurs werken langer aan een opdracht denk ik.
                            Lang leve het zwartwerk in belgie ,de prof ondernemers zullen de Btw rsz en dergelijke wel betalen.
                            Al gaat het maar om 100 euro dit zou gewoon niet mogen bestaan , moest je het aan het goede doel schenken ok maar zo u zakken vullen is not done is onze moderne maatschappij .
                            Er komt waarschijnlijk een kliklijn in belgie om zwartwerk en fraude aan te pakken het is verdorie toch normaal dat dit komt als je dat ook nog openlijk op een forum verkondigt.

                            Comment


                            • #15
                              Re: wat zou ik durven vragen?

                              wwhhhoooeeee!!!! zo boos!!!!
                              nog even een aanvulling...ik heb wel een papiertje geschreven met daarop de som, zij gaan dat heel braaf aan hun boekhouding geven en ik ga dat heel braaf indienen bij de belastingsbrief...
                              hoop dat dat een geruststelling is voor zoveel woede?
                              groetjes
                              hilde

                              Comment

                              Working...
                              X