Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een traditie hier op BD die we toch wat in ere willen houden . . . post hier je foto waarvan jij denkt : Dit is hem nu, mijn allermooiste van het jaar 2007. .
Ook al heb ik een beginnersfout gemaakt door hem te veel te verkleinen blijft dit voor mij persoonlijk een zeer goeie foto. Was tevens mijn allereerste post dit jaar.
Naast mijn BoF-exemplaartje vond ik deze ook een meevaller!
Of het de beste is, dat weet ik niet. Maar het was toch prettig om tot dit resultaat te komen.
Ik heb in 2007 eens een stapje terug in de tijd gezet en me een Yashica D gekocht.
De eerste resultaten vielen enorm goed mee. Deze foto is een echte "Love it or hate it" foto.
I realy love it
Comment