Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw laatste aanwinst?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

    Een app op onze tablet maarmee we onze 5DmkII kunnen bedienen en hebben we geen opklapbaar scherm nodig.Moet je niet meer op je buik liggen om paddestoelen te trekken.

    Comment


    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

      Als alleenstaande moeder en beginner niet het finacieel voor duur materiaal maar mijn nieuwe camera na mijn sony dsc200 tijdje geleden de de sony A3000 gekocht.
      nog deftig leren instellen dat in combi met mijn timing en logisch denken komt wel goed denk ik morgen testen : orient express

      nu wat sparen voor wat lenzen.

      Binnenkort krijg ik van mijn grootvader een camera van 50 jaar oud die toen heel duur was deze word dan voor in mijn glazen kast te zetten
      photography isn't about capturing a moment forever because pictures fade with time. photography is about seeing all the little things in life and showing others

      Comment


      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

        Een Nikon 70-200 f/4
        pitteljon.be
        The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

        Comment


        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

          Grass Valley EDIUS Pro 7
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

            Heb goede ervaringen met de Think Tank Retrospective 5 tas (voor mijn m4/3 setje). En daarom heb ik sinds vandaag ook een Retrospective 10 tas erbij gekocht voor mijn 5DIII met 24-70mm en 70-200mm En weer in de kleur Pinestone.
            www.indetailfotografie.nl

            Comment


            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

              Nikon DF silver.
              I love my D500

              Comment


              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                Een paar handschoenen van North Face met antigrip.

                Comment


                • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?


                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                    2 paar sneeuwkettingen.

                    Dat vergemakkelijkt het transport van de videocamera in de Alpen.
                    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                    Comment


                    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                      Een ticket voor 5 weken IJsland met een omgebouwde Nissan Patrol.

                      Comment


                      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                        Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
                        Nikon DF silver.
                        Aaaaarrghhh, ik sterf
                        Dit is echt het beste van het beste. Zie het camera-topic.

                        Comment


                        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                          Een 70-200 en wat mooie opdrachten
                          Life through a lens..

                          Comment


                          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                            De D800E buiten, een D4 binen
                            En wat een verschil, holy smokes, het plezier in fotografie is helemaal terug, de twijfel over mijn (beperkte) kunnen weg

                            Comment


                            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                              De D800E buiten, een D4 binen
                              En wat een verschil, holy smokes, het plezier in fotografie is helemaal terug, de twijfel over mijn (beperkte) kunnen weg
                              tja..als het wat mag kosten.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                                Eindelijk nog eens wat toe te voegen. M'n Pentax K-5 heeft na drie jaar dienst het recht op jobwissel verdiend, en mag binnenkort op zoek naar een nieuw baasje. In de plaats is een indrukwekkende Pentax K-3 gekomen. De K-5 voelde nog steeds als m'n perfecte camera, maar de K-3 is toch veel meer dan wat ik ervan verwachtte. Tja, de technologie staat niet stil hé.
                                Ik kocht er ineens een nieuw standaard-zoom-objectief bij, met name de DA20-40/2.8-4 HD WR limited. Allereerste limited zoom, allereerste WR limited, eerste nieuwe limited sinds de introductie van HD coating en geronde diafragmabladen in de limited reeks. Genoeg om er een erg fijn objectief van te maken, en dat lijkt het na de eerste ervaringen ook te zijn. Eigenlijk is 't een beetje een 30mm standaard waarmee je een beetje uit (naar 20mm) en in (naar 40mm) kan zoomen. Echt groot bereik is het niet, maar da's goed want van een te groot bereik (bvb m'n DA*16-50) wordt ik soms wat te lui... ;-)

                                We kunnen weer even verder...

                                Wim
                                Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

                                Comment

                                Working...
                                X