Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verzoek van Olmense Zoo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verzoek van Olmense Zoo



    Geachte fotografen van Belgium Digital,

    Naar aanleiding van de opening van het nieuwe seizoen willen wij u graag mededelen dat wij altijd blij zijn met uw bezoekjes aan onze Olmense Zoo, ook nemen wij hier regelmatig met veel plezier een kijkje om de mooie resultaten te bewonderen.

    Helaas is er echter een probleem opgetreden dat wij u voor willen leggen. Wij hebben geconstateerd dat onze dieren vorig jaar na drukke dagen met heel veel stress te kampen kregen (in het bijzonder de stokstaartjes en de leeuwen). Uit internationaal onderzoek is nu gebleken dat dit waarschijnlijk te maken heeft met het feit dat ze zoveel gefotografeerd worden. Vooral de grote lenzen van de zgn DSLR camera s schijnen de dieren angst aan te jagen. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk doch met klem grote terughoudendheid te betrachten ,afstand te houden en geen lenzen door de tralies meer te
    steken. Mocht hieraan niet voldaan worden dan zullen we misschien moeten besluiten om DSLR camera s geheel te verbieden en dat is iets dat we uiteraard proberen te vermijden en zouden betreuren. Wij hopen dat u begrip heeft voor het feit dat het welzijn van de dieren onze prioriteit heeft.

    Dank voor uw aandacht, wij wensen u veel fotoplezier toe en hopen u dit seizoen weer te mogen begroeten.

    met vriendelijke groet,

    De Directie Olmense Zoo

  • #2
    Is dit serieus of heeft de datum van vandaag hier iets mee te maken ???
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #3
      Hehehe ... ik denk dat 01-04-2004 er iets mee te maken heeft.

      Member stats :

      Member Name : Olmense Zoo
      Title : Starting Member
      Posts : 1
      Last Post : 01 April 2004
      Member Since : 01 April 2004
      Country : Belgium

      Allemaal iets te toevallig.



      Comment


      • #4
        LOL


        Igor
        EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
        BD0118BE

        Comment


        • #5
          hehe, dees is goe
          Denk ook dat de datum er voor iets tussen zit

          www.gijbels.net

          Comment


          • #6
            lol

            Comment


            • #7
              En zeker geen foto's in RAW nemen zeker.
              Want dat is niet goed voor de roofdieren,die krijgen zo te veel aan eten.
              mvg FrançoisVM
              Canon 7D

              Comment


              • #8
                Als ik die lens van mijn DSLR haal en op mijn SLR zet, mag het dan wel?
                Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

                Comment


                • #9
                  Dit is ne goeien vis !

                  Geert
                  Nikon D80

                  Comment


                  • #10
                    ik wist niet dat ze vissen in de Olmense Zoo hadden (aprilvissen?)
                    lijn
                    canon eos 350d

                    Comment


                    • #11
                      lol
                      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                      Comment


                      • #12
                        Ik zit er deze keer eens voor niks tussen
                        Danny's Photosite

                        Comment


                        • #13
                          Na telefonisch contact met de zoo kon ik terecht bij die onderzoekers en wat blijkt het zou alleen problemen geven met Nikon-Dslr. Morgen steken ze de koppen nog eens bijeen om uit te maken of ze doorgaan met het onderzoek naar de reden daarvan, want het zou kunnen dat voordat ze een resultaat hebben er misschien al gene Nikon meer wordt verkocht. Bovendien waren de onderzoekers zeer geinteresseerd in mijn tip dat ze zich misschien beter zouden concentreren op de Nikonbezitters dan op het toestel zelf.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mila
                            Na telefonisch contact met de zoo kon ik terecht bij die onderzoekers en wat blijkt het zou alleen problemen geven met Nikon-Dslr. Morgen steken ze de koppen nog eens bijeen om uit te maken of ze doorgaan met het onderzoek naar de reden daarvan, want het zou kunnen dat voordat ze een resultaat hebben er misschien al gene Nikon meer wordt verkocht. Bovendien waren de onderzoekers zeer geinteresseerd in mijn tip dat ze zich misschien beter zouden concentreren op de Nikonbezitters dan op het toestel zelf.
                            Ik zal er wel "Kanon" over plakken in dat geval,mijnheer de stoker Maar ik vrees wel dat als ze achteraf m'n foto's gaan zien dat ik door de mand ga vallen natuurlijk.Nikonkwaliteit kan je namelijk niet wegfoefelen

                            Hoe is't met je canonaandelen?Zijn ze al terug in waarde gestegen 'k Zal seffens m'n gazet nog eens uitpluizen,wie weet welk groot nieuws staat daar weeral te lezen
                            Danny's Photosite

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by roadrunner
                              Originally posted by mila
                              Na telefonisch contact met de zoo kon ik terecht bij die onderzoekers en wat blijkt het zou alleen problemen geven met Nikon-Dslr. Morgen steken ze de koppen nog eens bijeen om uit te maken of ze doorgaan met het onderzoek naar de reden daarvan, want het zou kunnen dat voordat ze een resultaat hebben er misschien al gene Nikon meer wordt verkocht. Bovendien waren de onderzoekers zeer geinteresseerd in mijn tip dat ze zich misschien beter zouden concentreren op de Nikonbezitters dan op het toestel zelf.
                              Ik zal er wel "Kanon" over plakken in dat geval,mijnheer de stoker Maar ik vrees wel dat als ze achteraf m'n foto's gaan zien dat ik door de mand ga vallen natuurlijk.Nikonkwaliteit kan je namelijk niet wegfoefelen

                              Hoe is't met je canonaandelen?Zijn ze al terug in waarde gestegen 'k Zal seffens m'n gazet nog eens uitpluizen,wie weet welk groot nieuws staat daar weeral te lezen
                              heb die reply maar onmiddelijk doorgestuurd naar die onderzoekers
                              ik denk dat ze mijne tip nu wel ernstig gaan nemen

                              Comment

                              Working...
                              X