Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VEE PLEZIER GEWENST morgen !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VEE PLEZIER GEWENST morgen !!!

    Bij deze wens ik alle deelnemers aan de derde BD-dag een plezierige en memorabele dag toe. Eens te meer een ideale gelegenheid om de echte BD-sfeer op te snuiven en in te zien wat het forum hier zo leuk maakt en wat de algemene sfeer is die hier heersen moet.

    Een jammerlijk toeval maakt dat ik uitgerekend op 05/10 op minstens 3 plaatsen tegelijk moet zijn wat maakt dat ik echt niet op de BD-dag kan zijn ...

    Met een beetje geluk komt er morgen een ideale oplossing voor het bevestigen van de badges, wordt de BD-sfeer wat meer verspreid en wordt op die manier meegewerkt aan een volwassen en verdraagzame forumcode, waaraan het tot onze ergernis soms toch wel durft ontbreken. Dat werkt, zoals de "illustere onbekende admin" reeds zei, onze motivatie en site-updates niet bepaald in de hand.

    Ik ben er zeker van dat de voor mij gereserveerde leffe trippels ook wel onder jullie verdeeld zullen raken .

    tot de volgende...

    Jimmy

    typfouten verbeterd, was dat door toedoen van de ter mage gegane duvels


  • #2
    Ook ik wens jullie allemaal veel plezier
    "Alive and Kicking"

    http://www.pbase.com/tinnew

    Comment


    • #3
      geniet er allemaal van , wij zullen wel een beetje jaloers zijn
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Danke... we zullen ons best doen! Houden jullie ondertussen 't forum maar recht!
        eMJeke
        website

        Comment

        Working...
        X