Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex partner gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Urbex partner gezocht

    Mensen van mechelen/lier die samen op pad willen? Liefts rond mijn leeftijd (18)

    Comment


    • #17
      Re: Urbex partner gezocht

      en: Leave nothing but footprints, take nothing but pictures).
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #18
        Re: Urbex partner gezocht

        De draad weer opgepakt, echter zonder crew deze keer dus als mensen een keer (of meerdere keren) willen meegaan..
        Regio MEchelen

        Comment


        • #19
          Re: Urbex partner gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door eagleheart Bekijk bericht
          De draad weer opgepakt, echter zonder crew deze keer dus als mensen een keer (of meerdere keren) willen meegaan..
          Regio MEchelen
          Hallo
          Ik ben zelf een jaar bij een groep en ik heb een 35tal lokaties gedaan
          Ik ben echter op zoek naar andere mensen om op stap mee te gaan
          Daarom wou ik eens informeren
          Ik woon zelf ook in de regio Mechelen
          Mvg
          Pan

          Comment


          • #20
            Re: Urbex partner gezocht

            ik doe dit nog niet lang urban exploration maar vind dit facinerend,als iemand met mij op pad wil gaan,ben van oostvlaanderen

            Comment


            • #21
              Re: Urbex partner gezocht

              Hey mede-urbexers,

              Ik ben op zoek naar een x-tal locaties: farm s, farm z, chateau den bospoeper, villa mosbad, maison des notes, maison troye, dr gentile (b) en cafe de reisduif. Iemand die mij aan deze locaties kan helpen? Ik heb zelf 123 locaties te ruil, waaronder een paar die ik zelf ben tegen gekomen onderweg. Je kunt wat foto's van me vinden op instagram: 'd.carbon', als er iemand is die een van de hierbovengenoemde locaties heeft en wil ruilen?

              greetz, Luke

              Comment


              • #22
                Re: Urbex partner gezocht

                Ik ben een tijd geleden begonnen met urbex'en samen met een vriendin, maar doordat onze agenda's sterk afwijken komen we er zelden aan toe om te gaan.
                Ik ben dus ook op zoek naar een groepje mensen waar ik mij bij kan aansluiten om te gaan urbex'en. Ikzelf ben van het noorden van Antwerpen, maar kan overal geraken met de wagen.

                Ik heb geen 123 locaties om mee te ruilen, ik heb wel een aantal locaties maar dit zijn wel de meer 'bekende' locaties
                Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
                Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
                Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

                Comment


                • #23
                  Re: Urbex partner gezocht

                  Hey,
                  ik heb totaal geen ervaring in UrbEx, maar zie hier veel over op het internet. Ik wil hier heel graag aan beginnen maar weet niet echt hoe.
                  Ik heb al wel door te googlen gemerkt dat dit een moeilijk wereldje is om binnen te geraken.
                  Daarom hoop ik dat er hier misschien een paar goede zielen zijn, die mij eens mee op sleeptouw willen nemen
                  Ik ben geen topfotografe, tegenwoordig laat ik zelfs mijn DSLR liggen voor mijn compacte camera (met manuele functies), maar ik geniet gewoon van foto's nemen en ik geniet vooral ook van het zicht van oude gebouwen/plaatsen.
                  Ik ben 23 jaar en van Antwerpen (Deurne), ik heb eigen vervoer, dus als ik chauffeur moet spelen, geen probleem

                  Comment


                  • #24
                    Re: Urbex partner gezocht

                    Oorspronkelijk geplaatst door britt_hoef Bekijk bericht
                    Hey,
                    ik heb totaal geen ervaring in UrbEx, maar zie hier veel over op het internet. Ik wil hier heel graag aan beginnen maar weet niet echt hoe.
                    Ik heb al wel door te googlen gemerkt dat dit een moeilijk wereldje is om binnen te geraken.
                    Daarom hoop ik dat er hier misschien een paar goede zielen zijn, die mij eens mee op sleeptouw willen nemen
                    Ik ben geen topfotografe, tegenwoordig laat ik zelfs mijn DSLR liggen voor mijn compacte camera (met manuele functies), maar ik geniet gewoon van foto's nemen en ik geniet vooral ook van het zicht van oude gebouwen/plaatsen.
                    Ik ben 23 jaar en van Antwerpen (Deurne), ik heb eigen vervoer, dus als ik chauffeur moet spelen, geen probleem
                    Hey Britt,
                    Mijn naam is Jo en ik ben 27j uit Schoten,
                    Ik ben ook nog een beginnend urbexer (3 locaties gedaan) en kbn zelf op zoek naar een urbex partner,
                    want mijn vrienden zijn niet zo met fotografie bezig.
                    ik ben praktisch voortdurend met foto's bezig, maar ben zeker ook geen topfotograaf,
                    Hieronder een link naar mijn fb pagina met wat urbex foto's.

                    indien interesse, stuur me maar een pb. groetjes Jo

                    Comment


                    • #25
                      Re: Urbex partner gezocht

                      Oorspronkelijk geplaatst door wutske Bekijk bericht
                      Ik ben een tijd geleden begonnen met urbex'en samen met een vriendin, maar doordat onze agenda's sterk afwijken komen we er zelden aan toe om te gaan.
                      Ik ben dus ook op zoek naar een groepje mensen waar ik mij bij kan aansluiten om te gaan urbex'en. Ikzelf ben van het noorden van Antwerpen, maar kan overal geraken met de wagen.

                      Ik heb geen 123 locaties om mee te ruilen, ik heb wel een aantal locaties maar dit zijn wel de meer 'bekende' locaties
                      Hey Wutske,
                      ik heb ook geen 123 locaties te ruil maar ben zeker ook wel geintresseerd om eens op stap te gaan of een paar locaties te ruilen.
                      groetjes jo

                      Comment


                      • #26
                        Re: Urbex partner gezocht

                        Hallo,

                        Ik ben ook op zoek naar een urbex vriend/vriendin
                        Ikzelf ben van West-Vlaanderen en beginnend hobby fotograaf :-)
                        Ik volg avondschool fotografie en zit in mijn 2de module van de 4.
                        We moeten werken aan een thema,die we zelf mogen kiezen.
                        De mijne is urbex geworden.
                        Heb al her en der gelezen dat je dit best niet alleen doet.
                        Mijn vriend gaat nu wel mee maar dat lukt nt altijd op de gewenste momenten en ook hij heeft zijn hobby's.
                        Vandaar dus,zou wel fijn zijn om iemand te vinden met dezelfde interesse :-)
                        Ook ik heb helaas gn 123 locaties..... :-/ ;-)

                        Comment


                        • #27
                          Re: Urbex partner gezocht

                          Hey iedereen

                          Hier (nog) een beginnende urbex'er uit Antwerpen Ik ben 35 lentes jong en absoluut vragende partij om meer mensen te leren kennen in het wereldje, al dan niet met het oog op samen op pad te gaan.

                          Ik had al affiniteit met urbex, nog voor de fotografie me echt vond en zeker al voor ik de term kende ... Al ben ik zeker geen topper op gebied van foto's, ik beleef de uitstapjes wel met veel vuur en passie. Nochtans ben ik een rustig persoon met de nodige zin voor verantwoordelijkheid en common sense.

                          @Britt, Jo, Wutske, Lily... Indien jullie nog openstaan voor extra gezelschap, laat me dan graag iets weten aub.

                          @Ieder die zich aangesproken voelt of interesse heeft: stuur gerust een pb, of reageer gewoon hier. Thanks!
                          Brood

                          ... break nothing but silence ...

                          PS http://www.flickr.com/photos/dagelijksbrood/
                          Ja, ik publiceer weinig selectief

                          Comment


                          • #28
                            Re: Urbex partner gezocht

                            Dag iedereen,

                            Ook ik ben op zoek naar iemand (of meerdere mensen) om samen urbex plaatsen te bezoeken.
                            Het is mij niet de bedoeling om zoveel mogelijk plaatsen te verkrijgen op deze manier.
                            Nu moet ik aleen op pad en dat is ook niet alles.
                            Ik ben afkomstig van Vlaams Brabant ( Sint-Pieters-Leeuw) en ben 31jaar.
                            Iemand die zich geroepen voelt?? Stuur dan maar een pb :-)
                            Groetjes..
                            Last edited by urbex_84; 31 mei 2016, 12:15.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Urbex partner gezocht

                              Hoi allemaal , ik ben een beginnende urbexer en zoek nog iemand om samen urbexlocaties te doen. ik heb en af en toe wel mensen waar ik mee op stap ga maar zoek een vast maatje om het regelmatig te doen. Ik ben 34j en van noord Antwerpen en heb eigen vervoer . Groetjes Wendy

                              Comment


                              • #30
                                Re: Urbex partner gezocht

                                Goeiedag, toevallig iemand uit Nederland, Friesland, op zoek naar een urbex maatje. Of zou ik een keer mee mogen met de buren ik hoor graag van iemand, ben er net mee begonnen en heb een paar locaties.

                                Comment

                                Working...
                                X