Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio Fotografie Online

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studio Fotografie Online

    Hallo,

    Ik wil mij een studioke bouwen en was zo eens aan het denken zijn er bepaalde online shops waar je studio matriaal kan kopen. liefst in duitsland (van wegen de prijs ).

    Greetz Wouter aka Psycho Duck

  • #2
    Hey Wouter, ik heb ooit eens bij het zoeken naar digitaal materiaal deze Duitse site tegengekomen: http://www.technikdirekt.de/
    Het viel me op dat deze veel studiomateriaal hebben, vandaar ik ook de link bij m'n favorieten gezet heb (als ik ooit de Lotto eens win )

    Ik kan dus niets zeggen over de werking/service van dat bedrijfje.

    Succes!
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Originally posted by Hombre
      Hey Wouter, ik heb ooit eens bij het zoeken naar digitaal materiaal deze Duitse site tegengekomen: http://www.technikdirekt.de/
      Het viel me op dat deze veel studiomateriaal hebben, vandaar ik ook de link bij m'n favorieten gezet heb (als ik ooit de Lotto eens win )

      Ik kan dus niets zeggen over de werking/service van dat bedrijfje.

      Succes!

      Bedankt Hombre

      Comment


      • #4
        Hoipipeloi,

        Probeer http://www.ny-camera.de eens ...

        Groetjes.

        Comment


        • #5
          ik denk dat het best is om eerst eens goed na te denken over welk materiaal je juist nodig hebt voor je studiootje, welke aankopen er dringend nodig zijn, en wat je in de toekomst wil bereiken. weet welk merk en model van toestel je allemaal al uitvoerig getest hebt, pas dan kun je volgens mij overgaan tot een waardevolle aankoop. laat je nooit leiden door aantrekkelijke aanbiedingen door de een of andere sul die zijn brol kwijt wil aan dumpingprijzen. dan ben je nog steeds in de zak gezet, of ga je er achteraf nog spijt van krijgen. niet met mij, hoor

          Comment


          • #6
            Hallo Wouter, Als je een een dagje naar Antwerpen moest komen tijden het verlof, nodig ik je uit om mijn studio eens te komen bezichtigen. Het is misschien nuttig om eerst eens te kijken alvorens te kopen.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Originally posted by Digipics357
              Hallo Wouter, Als je een een dagje naar Antwerpen moest komen tijden het verlof, nodig ik je uit om mijn studio eens te komen bezichtigen. Het is misschien nuttig om eerst eens te kijken alvorens te kopen.
              Beste Digipic357

              Ik zou heel graag eens komen kijken naar je studio en heb eens op je homepage gekeken en vind het best wel een goede studio. maar ik moet werken tot 28/08 en daarna kan spijtig genoeg niet wegens school Maar toch bedankt ik zal er aan denken

              Greetz Wouter aka Psycho Duck

              Comment

              Working...
              X