Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Stagair"/Assistent bij fotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "Stagair"/Assistent bij fotograaf

    Hallo,

    ik ben nog zo'n goeie 2,5 jaar bezig met fotografie (cursus en zelfstudie), maar ik wil nog meer praktische kennis op doen ivm fotografie, studiowerk, ....

    Ik zoek dus eigenlijk fotografen die mij kunnen gebruiken als een soort van assistent en waar ik eventueel hier en daar ook eens een fotootje mag nemen.

    Zijn er nog mensen dit doen? Zijn er fotografen soms geïnteresseerd?

    Zelf ben ik woonachtig in de regio van Aalst en het enige wat ik vraag is ervaring.

  • #2
    Re: "Stagair"/Assistent bij fotograaf

    Kleine correctie, je vraagt om ervaring te delen, zodat je zelf er beter van wordt en daarna kan gaan concurreren tegen de mensen die hun ervaring deelden. Dat geloof je toch zelf niet, Kennis delen is Kennis verkopen tegen een faire prijs voor een workshop !

    Dus denk ik dat je best deze weg opgaat, en je selectief een aantal workshops gaat volgen !

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: "Stagair"/Assistent bij fotograaf

      Ik volg mee hierin.
      Zoek je een paar doelgerichte workshops en vervolg met de opgedane kennis je eigen weg.
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #4
        Re: "Stagair"/Assistent bij fotograaf

        Beste digipics,

        ik begrijp je reactie, maar ik spreek hier niet over concurreren... Ik ben volledig eens met het idee van workshops, maar wat is er verkeerd met het assisteren bij fotografen?

        Daar leer je of steek je toch ook zaken op door te kijken en dergelijke?

        Comment


        • #5
          Re: "Stagair"/Assistent bij fotograaf

          Oorspronkelijk geplaatst door CraigMaowdenz Bekijk bericht
          Beste digipics,

          ik begrijp je reactie, maar ik spreek hier niet over concurreren... Ik ben volledig eens met het idee van workshops, maar wat is er verkeerd met het assisteren bij fotografen?

          Daar leer je of steek je toch ook zaken op door te kijken en dergelijke?
          Zeker weten, maar het is de bedoeling dat je assisteert en niet zelf foto's neemt
          https://www.tinicleemputfotografie.com/

          Comment


          • #6
            Re: "Stagair"/Assistent bij fotograaf

            Oorspronkelijk geplaatst door CraigMaowdenz Bekijk bericht
            Beste digipics,

            ik begrijp je reactie, maar ik spreek hier niet over concurreren... Ik ben volledig eens met het idee van workshops, maar wat is er verkeerd met het assisteren bij fotografen?

            Daar leer je of steek je toch ook zaken op door te kijken en dergelijke?

            Als je een plaatsje kan bemachtigen wel !
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Re: "Stagair"/Assistent bij fotograaf

              Je kan een stage plaats ( zelf betalen ) bij een beroeps gaan zoeken. Voorwaarde is dat je talent hebt en daarnaast een ( zelf te betalen ) fotografie opleiding volgt.
              Dat heb ik jaren geleden - gedurende vier jaar - ook zo gedaan. Dat kost inderdaad veel geld, maar zo leer je ook wat.
              En anders gerichte workshops volgen.
              Je kan moeilijk verwachten dat iemand die zelf veel geld heeft gestoken in zijn opleiding en studio en materiaal, jou gratis zijn tips en trucs gaat bij brengen.
              m.v.g.
              www.foto-frans.nl
              workshops: ook met jouw eigen model ! .

              Comment


              • #8
                Re: "Stagair"/Assistent bij fotograaf

                Oorspronkelijk geplaatst door fotofrans Bekijk bericht
                Je kan een stage plaats ( zelf betalen ) bij een beroeps gaan zoeken. Voorwaarde is dat je talent hebt en daarnaast een ( zelf te betalen ) fotografie opleiding volgt.
                Dat heb ik jaren geleden - gedurende vier jaar - ook zo gedaan. Dat kost inderdaad veel geld, maar zo leer je ook wat.
                En anders gerichte workshops volgen.
                Je kan moeilijk verwachten dat iemand die zelf veel geld heeft gestoken in zijn opleiding en studio en materiaal, jou gratis zijn tips en trucs gaat bij brengen.
                Tuurlijk begrijp ik dat niemand het gratis zal doen. Zelf geef ik ook opleiding/training in de IT-sector en vraag hier ook geld voor.

                Ik vroeg me gewoon af of fotografen zouden geïnteresseerd zijn in zo iemand. Opleiding volg ik al 2 jaar en of ik over talent beschik, die mening laat ik over aan anderen

                Comment


                • #9
                  Re: "Stagair"/Assistent bij fotograaf

                  Oorspronkelijk geplaatst door CraigMaowdenz Bekijk bericht
                  ........... of ik over talent beschik, die mening laat ik over aan anderen
                  moeilijk te beoordelen met slechts 1 post?

                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: "Stagair"/Assistent bij fotograaf

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    haha die is goed bouk
                    Ik vergeet hier meestal foto's te posten, lees meestal de posts gewoon.

                    ik heb een blog http://craigmaowdenz.wordpress.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: "Stagair"/Assistent bij fotograaf

                      kijk es via fb/twitter whatever
                      en volg wat fotografen! sommigen vragen zo regelmatig een assistent om te helpen!
                      met wat geluk lukt het wel eens
                      nikon stuff

                      Comment


                      • #12
                        Re: "Stagair"/Assistent bij fotograaf

                        Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                        kijk es via fb/twitter whatever
                        en volg wat fotografen! sommigen vragen zo regelmatig een assistent om te helpen!
                        met wat geluk lukt het wel eens
                        Thx david, ben al bezig op twitter met het "scouten" van fotografen.

                        Comment

                        Working...
                        X