Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raynox DCR-250 Super Macrolens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Raynox DCR-250 Super Macrolens

    Pas na het bekijken van veel filpjes en reviews over deze voorzetlens tot aankoop overgegaan.
    Het leek me namelijk te mooi om waar te zijn;een simpel en betaalbaar hulpmiddel dat m'n Tamron SP 60mm f/2 Di II 1:1 Macro meer mogelijkheden zou geven zonder in te moeten boeten aan de aanwezige mogelijkheden.
    De Raynox DCR-250 Super Macrolens geeft me de kans om dieper binnen te dringen in de wereld van de macrofotografie zonder daarvoor een duurdere lens te hoeven aanschaffen.
    De resultaten van een uurtje testen zijn veelbelovend voor volgende lente(bugs and plants!).
    Alvast even enkele "stillevens"* en een vlieg** voor de camera gehaald en ik ben overtuigd van de kwaliteit.de Raynox mag voortaan standaard op mijn macro lens blijven zitten (dus enkel nog een 47mm lensdopje aanschaffen).





    *=lipje(4mm breed) in een plastiek schoteltje met daarrond wat koffie---**=dode vlieg(7mm lang) op een stuk stof
    beide foto's:
    Nikon D5300---Tamron SP 60mm f/2 Di II 1:1 Macro---Raynox DCR-250 Super Macrolens
    1edited shot , no focus stacking
    ISO 100 - f29 - 1/125sec - 60mm
    digitaal impressionist
Working...
X