Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

publicatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • publicatie

    Stel je hebt een goed (reis)verhaal met heel wat goede foto's. Hoe krijg je zoiets dan gepubliceerd? Bel je gewoon naar mogelijke geinteresseerden? En als die dan een voorbeeld vragen ovv foto's en tekst. Geef je dat dan zomaar of geef je ze maar een deeltje met low Kb foto's? En als ze het willen publiceren, mag je daar dan iets voor vragen of wacht je gewoon en neem je aan wat ze bieden?

    Wat zijn jullie ervaringen?

    Djienbe

  • #2
    Re: publicatie

    Niemand ervaring mee?

    Djienbe

    Comment


    • #3
      Re: publicatie

      Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
      Niemand ervaring mee?

      Djienbe
      Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou het artikel schrijven en foto's in lage(re) kwaliteit (maar nog steeds goed genoeg dat je de kwaliteit kan beoordelen 900p ofzo). Dan doorsturen naar mogelijke geïnteresseerden.
      Je kan niet verwachten dat je geld krijgt zonder dat ze eerst het artikel en de foto's gezien hebben.
      70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

      Comment


      • #4
        Re: publicatie

        Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
        Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou het artikel schrijven en foto's in lage(re) kwaliteit (maar nog steeds goed genoeg dat je de kwaliteit kan beoordelen 900p ofzo). Dan doorsturen naar mogelijke geïnteresseerden.
        Je kan niet verwachten dat je geld krijgt zonder dat ze eerst het artikel en de foto's gezien hebben.
        Bedankt voor je reactie.