Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

publicatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • publicatie

    Stel je hebt een goed (reis)verhaal met heel wat goede foto's. Hoe krijg je zoiets dan gepubliceerd? Bel je gewoon naar mogelijke geinteresseerden? En als die dan een voorbeeld vragen ovv foto's en tekst. Geef je dat dan zomaar of geef je ze maar een deeltje met low Kb foto's? En als ze het willen publiceren, mag je daar dan iets voor vragen of wacht je gewoon en neem je aan wat ze bieden?

    Wat zijn jullie ervaringen?

    Djienbe

  • #2
    Re: publicatie

    Niemand ervaring mee?

    Djienbe

    Comment


    • #3
      Re: publicatie

      Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
      Niemand ervaring mee?

      Djienbe
      Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou het artikel schrijven en foto's in lage(re) kwaliteit (maar nog steeds goed genoeg dat je de kwaliteit kan beoordelen 900p ofzo). Dan doorsturen naar mogelijke geïnteresseerden.
      Je kan niet verwachten dat je geld krijgt zonder dat ze eerst het artikel en de foto's gezien hebben.
      70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

      Comment


      • #4
        Re: publicatie

        Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
        Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou het artikel schrijven en foto's in lage(re) kwaliteit (maar nog steeds goed genoeg dat je de kwaliteit kan beoordelen 900p ofzo). Dan doorsturen naar mogelijke geïnteresseerden.
        Je kan niet verwachten dat je geld krijgt zonder dat ze eerst het artikel en de foto's gezien hebben.
        Bedankt voor je reactie.

        En ja, zoiets heb ik ook al zitten bedenken maar hoopte hier op het forum wel wat meer ervaring te vinden. Raar toch dat er zo weinig mensen iets gepubliceerd hebben. Zelfs als de foto's in lage kwaliteit doorgestuurd worden dan laat je nog het hele verhaal zomaar bij X mensen achter. Is het dan niet gebruikelijk een soort van non-disclosure overeenkomst te sluiten?

        Djienbe

        Comment


        • #5
          Re: publicatie

          Heb zelf geen ervaring met publicatie. Maar heb je er al aan gedacht om het zelf te publiceren? Bijvoorbeeld via Blurb?
          :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

          Comment


          • #6
            Re: publicatie

            Foto's voorzien van een watermerk en dokument versturen als een pdf.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: publicatie

              @machi
              Ken Blurb niet eens, zal ik eens bekijken. Bedankt

              @hjanssen
              Document staat al in PDF maar watermerk op de foto's had ik nog niet aan gedacht. Dit kan toch in Photoshop hé?
              Bedankt.

              Djienbe

              Comment

              Working...
              X