|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Citaat:
blijkbaar werkt post.nl via meerdere diensten, UPS, TNT en dergelijke, probleem is dus dat ik totaal geen gegvens heb, geen koerierdienst, geen briefje, buren hebben ook niets ontvangen. heb al gebeld naar UPS maar daar kunnen ze niets vinden op mijn adres.
|
Daar heb je ook helemaal niets te zoeken. Je hebt bij de winkel besteld en zij moeten ervoor zorgen dat je je spullen krijgt. Hoe zal jou een zorg zijn.
|
Citaat:
|
Ik herinner me dat ik vorig jaar een paar zaken bij Cameratools bestelde. Ik heb even mijn review op Kieskeurig opgezocht en zo heb ik geschreven:
Citaat:
|
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het probleem niet bij Cameratools ligt. Da's mijns inziens een prima betrouwbare (web)winkel (heb ervaring met hun zowel via post als in hun winkel). Het probleem is dat PostNL (vroeger TNT, daarvoor TPG en in de goede oude tijd PTT) gewoon niet meer zo vlot is. In dat opzicht was het vroeger toch écht beter
Maar ja... da's wat privatisering ons uiteindelijk oplevert
|
Citaat:
|
|
Off topic.....
Citaat:
En dus moet al het vaste, trouwe personeel er maar uitgeschopt en verruild voor huismoeders e.d. die niet te beroerd zijn om tegen minimumloon (zo'n 8,30 bruto per uur!!) door weer en wind de post te bezorgen. En dan schroomt PostNL ook nog niet om maximaal 3 uur per dag te betalen terwijl het werk in 3 uur nauwelijks tot niet te doen is. En ja, misschien zou Cameratools.nl moeten kiezen voor een andere transporteur. Alleen het vervelende is natuurlijk dat al die andere transporteur van hetzelfde laken een pak zijn. Want ook daar moeten vette winsten gedraaid worden En da's uiteindelijk precies wat 15 tot 20 jaar privatisering (lees: commerciele uitverkoop) ons (NL in ieder geval) heeft opgeleverd Slechte & dure openbaar vervoer, onbetaalbare zorg, duur stroom en gas, etc, etc.einde off topic...
|
Citaat:
|
Op zondag 19/02 mijn 1ste bestelling geplaatst bij CameraTools; online-betaling ook op zondag gedaan (terwijl er in 't week end geen transakties gebeuren)
Vandaag 22/02 is de zending al toegekomen; volledig en correct verpakt ![]() Dat is pas service!
BD0725BE DSLR met lichtsterke Nikkors & Carl Zeiss Planar T* Laatst gewijzigd door Roland Cuypers; 22 februari 2012 om 17:28 Reden: foutje |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |