Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pas lid geworden van het forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pas lid geworden van het forum

    Hallo iedereen,

    Ik ben Ron, woon te Roeselare, 45 jaar, getrouwd met een Nederlandse, militair van beroep. Mijn andere hobby's zijn honden africhten, powertraining en m'n vrouwtje.

    Ben pas onlangs tot de digitale fotografie bekeerd. M'n eerste toestel was eentje van de Aldi, mede omdat je een niet tevreden geld terug garantie hebt koos ik daar in eerste instantie voor. De camera ging binnen de week terug ;-)

    Heb me nu een Canon G3 gekocht in Nederland. Misschien even vermelden dat m'n vrouw uit Rotterdam afkomstig is en we daar af en toe heen gaan. Zoals morgen (24 juli) en begin volgende maand. Mocht ik iemand plezier kunnen doen door daar bij Kamera-express iets mee te nemen (morgen 2 camera's en een hoop andere spullen voor paar vrienden) laat maar weten. Zit voorlopig nog op de achterste bank, moet nog veel leren maar dat zal wel lukken, heb door het hele forum door te lezen al heel wat opgestoken, waarvoor dank!

    groetjes ron

  • #2
    Welkom Ron, en bedankt voor het aanbod

    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Welkom en veel plezier hier bij BD !

      Comment


      • #4
        Leuk aanbod, Ron. Die mensen hebben aantrekkelijke prijzen dus kan je misschien wel een paar reacties krijgen.
        Welkom en laat gauw wat zien van je G3.
        Pieter
        --
        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

        Comment


        • #5
          Welkom Ron

          Comment


          • #6
            Hoi Ron,

            Welkom op het forum ...
            Leuk dat je over jezelf verteld, en dat ik als Nederlandse ook met een Roeselaarse ben, dat is natuurlijk wel heel toevallig.
            Heb je al een beetje met de G3 kunnen "spelen"?
            We wachten op fotootjes
            Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
            -------------------------------------------
            Girly
            --------------------------
            Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
            --------------------------

            Comment


            • #7
              Originally posted by huyaa
              Hallo iedereen,

              . Zit voorlopig nog op de achterste bank, moet nog veel leren maar dat zal wel lukken, heb door het hele forum door te lezen al heel wat opgestoken, waarvoor dank!

              groetjes ron
              Hallo Ron, welkom, ben er zelf ook nog niet zo lang bij. Heb al veel goede ervaringen opgedaan, en hoop dat je er evenveel plezier in zult vinden als ik tot nu toe.

              Groetjes, JantjeB.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #8
                Hallo Ron!

                Ik heb me eigenlijk nooit officieel voorgesteld. Mijn naam is Mark en ik kom toevallig uit Rotterdam en ben 21 jaar. Student geschiedenis in Leiden en ook een leek op het gebied van camera's. Zeer bereid om te leren overigens, haha!

                Ik ben op het forum terechtgekomen omdat ik mijn vermoeden bevestigd wilde zien over de Trust 970z. Inmiddels is deze teruggestuurd naar de fabrikant en krijg ik waarschijnlijk het aankoopbedrag vergoed.

                Nu ben ik inmiddels de trotse bezitter van een Canon Powershot A70 en ben ik heeeeeeeeeel tevreden. Nu nog alles onder de knie zien te krijgen!

                Comment


                • #9
                  Welkom op BD huyaa.

                  Tof, dat U zich zo voorsteld op BD heeft zich op amper een uur tijd (8 antwoorden) niet onopgemerkt voorbij laten gaan, en zie dat word zeer gewaardeerd.

                  1 uur geleden zat je op de laatste bank, maar nu reeds al enkele banken vooruit, sé

                  Laat nu maar die foto's komen

                  Comment


                  • #10
                    <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
                    Hey Ron,

                    Aangenaam kennis te maken met een nieuw BD-lid.Ben zelf een uitgeweken Westvlaming maar er steeds met mijn hart gebleven. BTW hallo Madguy, eveneens welkom. Hopelijk beleven jullie hier ook veel plezier en veel leergenot zoals ikzelf.
                    Groetjes,

                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #11
                      Hallo Huyaa,

                      Da's leuk! Nog iemand van West-Vlaanderen erbij Ikzelf ben van Ieper.

                      Groetjes,
                      550D - Canon 15-85 f/3.5-5.6 IS USM - Tamron SP 90 mm F2.8 Di VC USD Macro 1:1 - Tamron SP 70 300 mm f4 5.6 di vc usd
                      http://www.photos-by-gianni.be

                      Comment


                      • #12
                        Hallo gasten,

                        Welkom op BD.
                        Normaal geven alle nieuwe BD'ers nen tournée génerale in een café van hun keuze.Maar als ge dat niet ziet zitten kan elk BD-lid plaatselijk zelf eentje op jullie kosten gaan drinken en de rekening dan doorsturen.Pas op,ik geef gewoon de mogelijkheden aan en misschien kan je dat zelfs aftrekken van jullie belastingen.Ge ziet het,lid worden van BD heeft niks dan voordelen
                        Danny's Photosite

                        Comment


                        • #13
                          Bedankt iedereen voor het hartelijke welkom!

                          Voor Girly de stadsgenote: ik woon in de mandellaan en nee ik heb nog niet echt aan de slag gegaan met m'n camera aangezien ik tijdens de maanden juli - augustus dubbele diensten moet draaien wegens andere mensen in verlof. Over enkele jaren kan ik op rust en dan zijn we van plan om terug te gaan naar nederland (vrouwtje kan hier niet zo wennen).

                          Voor dejavu: Ik werk trouwens in de kazerne van Ieper.

                          >Normaal geven alle nieuwe BD'ers nen tournée génerale in een café >van hun keuze.Maar als ge dat niet ziet zitten kan elk BD-lid >plaatselijk zelf eentje op jullie kosten gaan drinken en de rekening >dan doorsturen.Pas op,ik geef gewoon de mogelijkheden aan en >misschien kan je dat zelfs aftrekken van jullie belastingen.Ge ziet >het,lid worden van BD heeft niks dan voordelen[ ]

                          Ja, ja roadrunner, je vergeet dat ik met een Nederlandse ben getrouwd! Maar mocht ik iemand van jullie eens ergens ontmoeten dan hou je er eentje tegoed van me, zeker weten!

                          Groetjes nog aan iedereen.

                          Ron http://users.pandora.be/grey

                          Comment


                          • #14
                            huyaa welkom op BD ik ben van Moorsele een 13 tal km van Roeselare Dank voor het mooie aanbod als het eens past een beroep op jou te mogen doen .
                            Veel plezier met uw canon G3 en hopelijk mogen wij u eens ontmoeten op een BD shooting day ( zeker eens doen )

                            Groetjes

                            Erik.D

                            Comment


                            • #15
                              Hallo Ron, ik hang hier ook maar enkele weken rond, maar heb er reeds heel wat van opgestoken. Hopelijk volgen binnenkort mijn eerste foto's

                              Barney

                              Comment

                              Working...
                              X