Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuweling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuweling

    Als beginneling zou het leuk zijn om een beetje feedback te krijgen van mijn foto's waarin ik kan verbeteren enzo.

    Albast bedankt
    Last edited by LesC; 8 mei 2017, 12:52. Reden: foto

  • #2
    Re: nieuweling

    Moderator Note: Verplaatst van Beginnershoek (onderdeel van onze Fotohoek) naar Algemeen. Alle subfora van de Fotohoek dienen om je foto's te tonen, hopend dat er iemand is die ze wil becommentariëren. De ene keer lukt dat al beter dan de andere keer, en het staat jou ook vrij om commentaar op andere foto's te geven. Het is niet zo dat er een apart groep van 'fotobeoordelaars' aan het werk is. Ik raad je bv aan om je (eerste?) foto's in de Beginnershoek te plaatsen. Je kunt dan eventueel een dergelijke vraag bij je foto plaatsen. Trouwens, zo'n vraag ga je wellicht ook bij inzendingen van anderen tegenkomen. Alvast succes gewenst met je (eerste?) stappen op BD.

    Ja... nog een opmerking. Je had je vraag voorzien van de tag NSFW, wat voluit "Not suitable For Work" betekent. Uiteraard is die tag voorbehouden voor die bepaalde foto's waarvan je niet wil dat je baas ziet dat je ze aan het bekijken bent.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: nieuweling

      Als je nog geen foto's hebt gepubliceerd op het forum, kunnen wij moeilijk feedback geven.
      Last edited by notex; 9 mei 2017, 08:01.

      Comment

      Working...
      X