Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mac OS Siërra

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mac OS Siërra

    Vraagje,

    Heeft iemand de upgrade al gedaan en werkt LR, PS nog en ook de Nick plug ins?

    Andere ervaringen?

    Groetjes

    Ivo

  • #2
    Re: Mac OS Siërra

    Alles werkt, geen probleem, moet eigenlijk nog het eerste tegenkomen dat niet werkt, ook op fora.
    ...zonder handtekening...

    Comment


    • #3
      Re: Mac OS Siërra

      Bij mij nog geen problemen tegen gekomen.
      --> www.brandnewimage.be <--

      Comment


      • #4
        Mac OS Siërra

        Ik lees over problemen met de printmodule op de Adobe site zelf. Misschien oudere versies van LR?

        Comment


        • #5
          Re: Mac OS Siërra

          Hoe zit het met het verbruik van iCloud?

          Comment


          • #6
            Re: Mac OS Siërra

            ACDSee mac pro 3 werkt niet laat de thumbnails niet meer zien.

            Comment


            • #7
              Re: Mac OS Siërra

              Adobe Bridge CC fotodownloader werkt niet meer.
              Herkent camera niet meer..
              Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Mac OS Siërra

                Oorspronkelijk geplaatst door Raf Raeymaekers Bekijk bericht
                Adobe Bridge CC fotodownloader werkt niet meer.
                Herkent camera niet meer..
                Da's een probleem dat al van El Capitan (of misschien nog vroeger?) dateert!
                Adobe zegt dat het aan Apple ligt, Apple zegt net andersom... Maar er gebeurt niets.
                Het is wel degelijk Adobe, want in tegenstelling tot Adobe Bridge/Photo Downloader herkent Adobe Lightroom de camera zonder probleem.
                Intussen heb ik mijn eigen workflow aangepast, en importeer ik via Image Capture.
                Meer hierover: https://feedback.photoshop.com/photo...lter_by%5D=all
                (ikzelf, maar ook andere "BD-ers" zijn in deze discussie betrokken)
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Mac OS Siërra

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Da's een probleem dat al van El Capitan (of misschien nog vroeger?) dateert!
                  Adobe zegt dat het aan Apple ligt, Apple zegt net andersom... Maar er gebeurt niets.
                  Het is wel degelijk Adobe, want in tegenstelling tot Adobe Bridge/Photo Downloader herkent Adobe Lightroom de camera zonder probleem.
                  Intussen heb ik mijn eigen workflow aangepast, en importeer ik via Image Capture.
                  Meer hierover: https://feedback.photoshop.com/photo...lter_by%5D=all
                  (ikzelf, maar ook andere "BD-ers" zijn in deze discussie betrokken)

                  Ik gebruikte daarna de Canon EOS Utility om mijn foto's te downloaden, maar met de update naar Siërra werkt deze ook niet meer...
                  Instagram

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mac OS Siërra

                    Gewoonlijk ben ik sneller om een OSX upgrade te installeren (maar nooit zonder eerst een bootable clone te hebben gemaakt); maar nu draai ik nog El Capitan, omdat ik op bepaalde software wacht die nog niet "Sierra-klaar" is.
                    Dat zal ook voor Canon's programma's het geval zijn.
                    Of Adobe's Photo Downloader ooit zal hersteld worden is zeer de vraag.
                    Maar je zou je plan moeten kunnen trekken met Image Capture, dat bij elke Mac komt. Ik weet de NL naam niet, maar het bevindt zich in de Applications (Programma's) folder en ziet er zo uit:


                    En volgens dit artikel zou er al een oplossing zijn voor EOS Utility: https://www.dpreview.com/forums/post/58580648

                    Hoewel, als je de replies leest, kom je ook dit (van Canon zelf) tegen:
                    There is an update in the works, but it has not posted to our website yet. Please continue to check our page for posts in the near future. In the meantime you can use the latest available version with minor limitations.
                    Last edited by LesC; 5 november 2016, 12:23.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment

                    Working...
                    X