Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

link weg?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • link weg?

    hoi,

    Ik ben nieuw op BD. Ik heb een probleempje. Ik laad mijn foto's op naar canon image gateway, een online fotoalbum, en plaats vervolgens de link hier in BD. Dat gaat allemaal goed,is voor iedereen te zien. Wanneer ik echter enkele dagen later bijkomende foto's upload naar Canon image gateway, zijn de foto's in mijn posts op BD verdwenen en vervangen door de bekende rode kruisjes. Als ik vervolgens de links opnieuw ingeef verschijnen de foto's terug. Vermoedelijk ligt het probleem wel weer bij mij, newbie weet je wel. Weet iemand hoe ik dat kan vermijden/oplossen?

    Mvg,
    Dirk
    Mvg, Dirk
    Newbie: Hints, tips en commentaren zijn altijd welkom
    Canon 60D, Canon 70-200 mm f4, Canon 50 mm 1.8, Tamron 90mm macro

  • #2
    Re: link weg?

    [Mod-LesC]Je foto in het Testforum is niet (meer?) zichtbaar. De foto's in je andere topics in de Beginnershoek zijn alle zichtbaar.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: link weg?

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      [Mod-LesC]Je foto in het Testforum is niet (meer?) zichtbaar. De foto's in je andere topics in de Beginnershoek zijn alle zichtbaar.[/Mod]
      De andere links heb ik daarstraks hersteld. Die in het testforum niet, omdat ik dacht dat dit verder was afgesloten. De foto was wel zichtbaar.

      grtz,

      Dirk
      Mvg, Dirk
      Newbie: Hints, tips en commentaren zijn altijd welkom
      Canon 60D, Canon 70-200 mm f4, Canon 50 mm 1.8, Tamron 90mm macro

      Comment


      • #4
        Re: link weg?

        Oorspronkelijk geplaatst door Nickbink69 Bekijk bericht
        ... Wanneer ik echter enkele dagen later bijkomende foto's upload naar Canon image gateway, zijn de foto's in mijn posts op BD verdwenen en vervangen door de bekende rode kruisjes ...
        De namen die de foto's hebben op jouw webruimte moeten ten allen tijde dezelfde blijven. Verander jij de naam van een gelinkte foto, dan is de koppeling niet meer correct en krijg je foutmeldingen (=kruisjes).

        Door rechts te klikken op zo'n kruisje en bij "Eigenschappen" te kijken, kan je de link zien en vergelijken met de namen van jouw foto's.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: link weg?

          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          De namen die de foto's hebben op jouw webruimte moeten ten allen tijde dezelfde blijven. Verander jij de naam van een gelinkte foto, dan is de koppeling niet meer correct en krijg je foutmeldingen (=kruisjes).

          Door rechts te klikken op zo'n kruisje en bij "Eigenschappen" te kijken, kan je de link zien en vergelijken met de namen van jouw foto's.
          Namen komen nu dus idd niet meer overeen, alhoewel ik al enkele dagen niets meer heb verandert laat staan bewerkt. Daar ga ik dus iets anders op moeten vinden...

          Thanks Jos
          Mvg, Dirk
          Newbie: Hints, tips en commentaren zijn altijd welkom
          Canon 60D, Canon 70-200 mm f4, Canon 50 mm 1.8, Tamron 90mm macro

          Comment


          • #6
            Re: link weg?

            Inderdaad, want nu zijn al je foto's weg!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X