Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamera Express Cappelle aan den Ijsel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kamera Express Cappelle aan den Ijsel

    Her en der lees ik dat dit de grootste fotowinkel ter wereld is...

    Ik heb nog wat dingen nodig, statief, rugzak en nog wat handigheidjes. Maar ik heb de dingen graag eens vastgenomen voor ik ze aankoop.
    Mag ik dan ook aannemen dat het grootste deel van wat Kamera Express aanbiedt daar ook in de winkel ligt?
    Is er al eens iemand geweest om een indruk te geven?
    Merk ook dat ze zondagnamiddag open zijn. Is misschien ook pluspunt.
    Nikon D500 - Nikkor 17-55mm 2.8 - Nikkor 50mm 1.8 - Tamron 90mm VC USD -
    Tamron 70-200mm 2.8 VC G2 - Tamron 150-600mm VC G2 - Benro C4770TN - Benro GH2C

    https://500px.com/pieterhelsen

  • #2
    Re: Kamera Express Cappelle aan den Ijsel

    Hmmmm, de grootste fotowinkel ter wereld? Dan ben je nog nooit naar Akihabara in Tokyo geweest
    Ikzelf ben er nog nooit geweest maar volgens de foto's die te vinden zijn via Google Maps lijkt men er toch 1 en ander op voorraad te hebben

    Comment


    • #3
      Re: Kamera Express Cappelle aan den Ijsel

      Oorspronkelijk geplaatst door Helspie Bekijk bericht
      Her en der lees ik dat dit de grootste fotowinkel ter wereld is...

      Ik heb nog wat dingen nodig, statief, rugzak en nog wat handigheidjes. Maar ik heb de dingen graag eens vastgenomen voor ik ze aankoop.
      Mag ik dan ook aannemen dat het grootste deel van wat Kamera Express aanbiedt daar ook in de winkel ligt?
      Is er al eens iemand geweest om een indruk te geven?
      Merk ook dat ze zondagnamiddag open zijn. Is misschien ook pluspunt.
      Betwijfel of het de grootste ter wereld is. Ben in NY bij B&H geweest, volgens mij "een beetje" groter.
      Maar, doet niet veel ter zake. KE is een grote zaak, en de meeste dingen zijn er in de hand te houden ;-)
      Vraag echter niet om een camera te testen die ze niet als demo hebben, dat lukt niet (ik wilde de Fuji X-Pro2 testen, was geen demomodel van helaas, testen was kopen)
      Van alle "dozenschuivende" fotowinkels vind ik deze de beste. Voor een winkel met vakkundige uitleg kan zijn er betere plekken.

      Comment


      • #4
        Re: Kamera Express Cappelle aan den Ijsel

        Ik ben een paar keer bij KE geweest en kreeg iedere keer goed advies. Ik ben met een kennis er geweest voor een tas en die werd eerst helemaal uitgehoord en daar kwamen een paar goede adviezen uit. Ze hadden heel veel tassen in de winkel.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Kamera Express Cappelle aan den Ijsel

          Bedankt om jullie ervaringen te delen.
          Voor goed advies heb ik inderdaad andere adresjes. En ook daar doe ik mijn grootste aankopen.
          Maar nogmaals, bij de kleinere fotoboer is het aanbod vaak beperkter en ik ben nu eenmaal nogal kieskeurig.
          Nikon D500 - Nikkor 17-55mm 2.8 - Nikkor 50mm 1.8 - Tamron 90mm VC USD -
          Tamron 70-200mm 2.8 VC G2 - Tamron 150-600mm VC G2 - Benro C4770TN - Benro GH2C

          https://500px.com/pieterhelsen

          Comment


          • #6
            Re: Kamera Express Cappelle aan den Ijsel

            Ik ben er ooit 2x geweest,De eerste keer toen ik mijn minolta dynax 7d gaan halen ben voor 599 eu(bij de overnamen van minolta door sony)Dan een jaar later nog eens toen ik de cosina 100 mm macro gaan halen ben die ik toen nergens anders kon vinden.Steeds goed geholpen.Daar ik gratis per trein kan reizen ben ik met de trein geweest.Tamelijk goex bereikbazr per trein.

            Comment

            Working...
            X