|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
In navolging van Madmax leek het me wel wat om een soort workshop te organiseren.
Een soort basis workshop visagie voor fotografen. Dit indien er natuurlijk voldoende interesse is. Ik heb een visagiste gecontacteerd die op Syntra les geeft, en ze zag het wel zitten. Een eigen model meebrengen om op te 'oefenen' leek haar al wenselijk. Deze workshop zou plaatsvinden in Genk of Opglabbeek. Prijs zou rond de 25 euro liggen. Indien voldoende interesse ga ik verder met de organisatie. Ik had gedacht aan een 5 tot 10 tal fotogafen. Hebben al interesse getoont : ikke,Lennert, GefKe, Frank M, Luctrade,jvs,kpas
Laatst gewijzigd door paly; 12 januari 2009 om 14:34 |
|
||||
|
€25 is echt een batje!
Is voor mij net iets te ver anders kwam ik wel eventjes mee schilderen
|
Citaat:
pm gestuurd |
|
||||
|
Mijn doel was om een idee te krijgen:
-wat mogelijk is ivm wegwerken van onvolkomenheden -wat nodig is hiervoor -welke moeilijkheden -welk producten (niet merkgebonden) -welke plekken hoe te 'behandelen' -wat, welk effect geeft ...... Sara, is er wonderwel in geslaagd in die 'korte' namiddag, om een bende fotografen hierover iets bij te brengen.
|
Te zien aan enkele PB's is er interesse in een herhaling.
Indien nog meer interesse wil ik wel met Sara rond de tafel gaan zitten om een nieuwe sessie te plannen. Hoewel het dan in grote lijnen gelijk zal lopen, gaat de aanpak beetje anders gaan zijn.
| visagie, workshop |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Interessepeiling: Pentax FA* 300 en 31 limited | MarcFoto | Aangeboden | 0 | 9 maart 2008 21:20 |
| interessepeiling ruil 1DmkII met 1DmkIIn | Matthias | Algemeen | 0 | 20 december 2007 09:46 |
| Model shoot Zichem (interessepeiling) | picasso | Shooting Days Poll | 24 | 7 maart 2007 21:11 |
| Interessepeiling : Canon 300D + kitlens + 50mm1.8 mkI | rvrysen | Aangeboden | 3 | 28 maart 2005 20:39 |
![]() |