Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indoor fotolokatie omgeving St. Niklaas/Temse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Indoor fotolokatie omgeving St. Niklaas/Temse

    Op 9 juli a.s. stappen we in het huwelijksbootje. Gezien de intieme kring waarin deze stap zal gezet worden, werd een collega/studente fotografie aangesproken om enkele momenten vast te leggen op foto.
    Als de weersomstandigheden die dag zijn zoals die van de afgelopen anderhalve week, zou er zich geen probleem mogen voordoen om enkele foto's buiten te nemen en hiervoor is reeds een locatie vastgesteld.

    Echter, we bevinden ons toch nog altijd in ons Belgenlandje en een totale ommekeer in de weersomstandigheden is niet ondenkbaar. En dan zitten we natuurlijk met een probleem.
    Daarom ben ik op zoek naar eventuele binnenlokaties waar desgevallend toch enkele leuke foto's kunnen genomen worden. Liefst natuurlijk niet te ver uit de buurt van onze woonplaats, zijnde Temse (Sint Niklaas).

    Bij deze dan ook een oproep naar jullie toe : kent er iemand van jullie ergens een vrij toegankelijke lokatie, die geschikt zou zijn voor dit "evenement" ? Dan hoor ik het graag.

    Alvast bedankt voor jullie hulp en ideetjes
    En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

  • #2
    Re: Indoor fotolokatie omgeving St. Niklaas/Temse

    Vroeger was daar "de zaat" perfect voor, jammer dat er niets meer van over schiet. Als er me nog iets te binnen schiet, zal ik het posten.

    Comment


    • #3
      Re: Indoor fotolokatie omgeving St. Niklaas/Temse

      Kasteel van Bazel, gratis toegankelijk, ook op zondag, en mits afspraak kan je misschien in de verschillende themakamers.

      Comment


      • #4
        Re: Indoor fotolokatie omgeving St. Niklaas/Temse

        Oorspronkelijk geplaatst door bereboot
        Kasteel van Bazel, gratis toegankelijk, ook op zondag, en mits afspraak kan je misschien in de verschillende themakamers.
        Buitenlokatie was het Kasteel van Bazel en/of omgeving Dat zou inderdaad wel heel perfect zijn als dat zou kunnen Erg bedankt voor de tip Bereboot
        En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

        Comment

        Working...
        X