Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HoF

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: HoF

    Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
    Nog nooit een "verbingsprobleem" gehad
    Chrome zegt dat je down bent. Tochtje door onze HoF je niet vrolijker gemaakt?
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #17
      Re: HoF

      Voor dat 'ie dicht gaat: er is al menig maal gecommuniceerd over het feit dat er niets gaat veranderen aan het concept "HoF". Het zij zo.
      Zelf heb ik het gevoel dat er andere, meer interessante concepten zijn om bepaalde foto's in de kijker te zetten.

      Welke keuze er ook gemaakt wordt, er zal altijd wel iets op aan te merken zijn.
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

      Comment


      • #18
        Re: HoF

        Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
        Voor dat 'ie dicht gaat: er is al menig maal gecommuniceerd over het feit dat er niets gaat veranderen aan het concept "HoF". Het zij zo.
        Zelf heb ik het gevoel dat er andere, meer interessante concepten zijn om bepaalde foto's in de kijker te zetten.

        Welke keuze er ook gemaakt wordt, er zal altijd wel iets op aan te merken zijn.
        Misschien dat er een niet mainstream forum gestart wordt ? In de stijl van Salon des Refusés

        Meer avant-garde en ander kierewiet gedoe zou ik begroeten

        YMMV Nerdi
        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

        Comment


        • #19
          Re: HoF

          Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
          Effe korte mening uiten:
          Er staan veel nietszeggende foto's in dat HoF hoor!

          Mvg
          Waarom je dit aantrekken? ik kijk er elke week naar. Soms gaat dit snel, soms iets trager

          Comment


          • #20
            Re: HoF

            Soms heb ik ook het idee, wat doet die foto in de HoF?
            Maar zolang een bepaald aantal personen die foto's gaan nomineren zal dat blijven.
            En langs een kant begrijp ik dat ten volle. Ik krijg alle foto's te zien via RSS en soms zie ik er later nog terug waarvan ik denk, hoe kan ik die gemist hebben?

            Je ziet toch aan het aantal reacties hoe 'goed' je foto is.
            Ik heb hier al geleerd om mijn waardering ergens anders te halen.

            Niet aantrekken en als het verandert is het ook niet beter hoor.
            Nikon D7000 en wat lenzen.
            http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

            Comment


            • #21
              Re: HoF

              soms is het ook zo dat de hof eens niet bestaat uit foto's die alle lof krijgen van de vriendenkliekjes hier.
              EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
              https://sites.google.com/view/pdh65/

              Comment


              • #22
                Re: HoF

                Ik zou dat niet zozeer vriendenkliekjes noemen, eerder de "commentarencarrousel": als je op elke foto reageert in een subforum (enkele smilies volstaan soms) krijg je ook zelf meer commentaar, waardoor je foto langer op de eerste pagina blijft, meer gezien wordt en dus ook meer kans heeft op de HoF. Simple as that

                Sinds ik zelf gevoelig minder commentaar geef, krijg ik er zelf ook minder. Of misschien zijn mijn foto's gewoon slechter geworden

                Ik wordt er zelf trouwens compleet gek van dat iedereen alles in showcase geweldig, goed en schijnt te vinden.
                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                Comment


                • #23
                  Re: HoF

                  Ik ben een groot liefhebber van de HOF. Waar kan ik hem vinden?

                  Comment


                  • #24
                    Re: HoF

                    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Ik ben een groot liefhebber van de HOF. Waar kan ik hem vinden?
                    Allez Doudeke hoe durf jij dat vragen je weet toch wel waar den hof is, den botanieken hof, Koningin Astridpark, allez kom ik zal het je uitleggen. Je weet nog dat we verleden week over de Groenerei bezig geweest zijn wel je loopt dus van de Vismarkt langs de Groenerie en slaat dan het eerste straatje rechts af (de Meestraat) je gaat over de Braambergstraat de Freren Fonteinstraat rechtdoor voorbij de Waalse straat tot aan de Kruitenbergstraat, dan kun je twee dingen doen ofwel rechtdoor langs de Minderbroederstraat een beetje verder kun je dan aan de rechterkant in den Hof binnengaan, ofwel sla je op het einde van de Freren Fonteinstraat onmiddelijk rechts af (Park) en wat verder kun je dan den hof binnegaan op je linkerkant..... ik dacht toch wel echt dat jij den HOF wist te vinden...

                    Comment


                    • #25
                      Re: HoF

                      Sinds 2005 BD lid, en nog nooit eentje in de HOF gekregen, ik moet dus nog veel leren.

                      Maar ik post dan ook niet zoveel foto's, de beoordeling van een foto hangt dan ook nog in grote mate af van de smaak van de beoordeler, plus het feit dat de foto moet opgemerkt worden, eigenlijk zou er een soort puntensysteem moeten bestaan, waar alle BD leden medezeggenschap in hebben, maar dan krijg je terug de opmerking vriendjespolitiek enz.

                      Comment


                      • #26
                        Re: HoF

                        Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                        Effe korte mening uiten:
                        Er staan veel nietszeggende foto's in dat HoF hoor!

                        Mvg




                        .
                        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                        IMac/IPad/Mac Air 
                        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                        Comment


                        • #27
                          Re: HoF

                          Over kleuren en smaken valt nu eenmaal niet te discuteren.

                          Wat de ene mooi en prachtig vind, vind de andere niet mooi of zelfs lelijk.
                          Ofwel HoF afschaffen, ofwel leggen we er ons bij neer dat er foto’s in HoF komen, die we de ene keer verdient vinden en de andere keer niet.
                          Canon EOS 90D EFS 18-135

                          Comment


                          • #28
                            Re: HoF

                            ecuseer devid, uw reactie vind ik wel iets erover.
                            volgens mij dient een mod zich zo neutraal mogelijk op te stellen om zijn werk goed te doen.
                            dit lijkt me eerder stemmingmakerij tegen Reservoir_Dog.
                            ik zie het slotje al aankomen, zei ik een paar comments eerder.
                            maar die comment werd terstond gewist.
                            de HoF is dus heilig en verdraagt geen enkele kritiek.
                            zei ik ook al meermaals.

                            Comment


                            • #29
                              Als je jouw betere foto post in een week waarin veel kwaliteitsfoto's gepost worden, dan is de kans klein dat dat jouw foto erin komt. Als er een week is waarbij vooral mottige foto's gepost worden, dan krijg je een HOF met de minst mottige foto's van die week...
                              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                              Comment


                              • #30
                                Re: HoF

                                Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                                ecuseer devid, uw reactie vind ik wel iets erover.
                                volgens mij dient een mod zich zo neutraal mogelijk op te stellen om zijn werk goed te doen.
                                vandaar dat ik geen mod (meer) ben en het recht heb om mijn mening te geven.

                                bovendien is de hof_samenstelling recent naar methodologie vernieuwd

                                maar met een uitgangspunt als
                                Er staan veel nietszeggende foto's in dat HoF hoor!
                                beschouw ik dit weinig inhoudelijk en constructief vandaar dat dit topic louter provocatief overkomt.
                                Last edited by devid; 1 juli 2011, 10:08.
                                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                                IMac/IPad/Mac Air 
                                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                                Comment

                                Working...
                                X