Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herstellen Konica-Minolta

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • herstellen Konica-Minolta

    Mijn toestel (Konica-Minolta D7) vertoont een hapering bij het opstarten / afdrukken en moet voor herstelling binnengebracht worden. Aangezien het toestel uit garantie is, en ik inmiddels in het Gentse woon ipv in Limburg:

    Kent er iemand een zaak waar je Konica-Minolta's kan binnenbrengen voor reparatie (omgeving Gentbrugge)?

  • #2
    Re: herstellen Konica-Minolta

    Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
    Mijn toestel (Konica-Minolta D7) vertoont een hapering bij het opstarten / afdrukken en moet voor herstelling binnengebracht worden. Aangezien het toestel uit garantie is, en ik inmiddels in het Gentse woon ipv in Limburg:

    Kent er iemand een zaak waar je Konica-Minolta's kan binnenbrengen voor reparatie (omgeving Gentbrugge)?
    Normaal bij iedere fotozaak.
    Alle Konica-Minolta's worden verzameld bij VIDEP in Antwerpen. Die herstellen niet zelf, maar sturen alles door naar Duitsland.
    Per model van toestel werkt men met een vaste herstelkost.
    Wanneer je naar VIDEP belt kan je die tarief vragen.
    Pas op, het kan wel eens zijn dat die tarief veel hoger ligt dan de gangbare prijs voor een goed werkende tweedehands D7.

    VIDEP
    BREDASTRAAT 143
    2060 ANTWERPEN
    Tel 03/2011540

    Comment


    • #3
      Re: herstellen Konica-Minolta

      Wees verstandig en lees eerst dit topic over: "wettelijke consumenten bescherming en garantie" op dit forum.
      groeten,
      Gerard

      Comment


      • #4
        Re: herstellen Konica-Minolta

        Bedankt allebei voor de tips. helaas is het toestel twee jaar en een maand geleden gekocht, en ligt de wettelijke termijn op twee jaar

        Nu hoe dan ook, het toestel is dikwijls gebruikt en ik ben er desondanks tevreden over (geen enkele hapering tot dit voorval), dus ik zal het zeker laten maken (als dat geen fortuinen kost).

        Comment

        Working...
        X