Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gsm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gsm

    Ik weet niet of de vraaag al gesteld is maar zou er geen forum kunnen opgestart worden waar foto's die met GSM zijn gemaakt kunnen geplaatst worden, of waarfoto's die niet met een fototoestel zijn gemaakt kunnen geplaatst worden zoals Eenscanner, fotokopieer toestel en anderen. Ik denk dat daar nieuwe ideeen kunnen onstaan
    Zie Bv http://forum.belgiumdigital.com/f66/haar-250523.html
    Robby
    Last edited by robbydorine; 14 maart 2009, 01:56.
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

  • #2
    Re: Gsm

    Nee liever niet. Ik zou graag een forum hebben waar nabewerking a la fotoshop verboden is. Kwestie van het eens over fotografie te hebben en niet over desktop publishing.

    -m-
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Gsm

      En daar moet je de oorlog mee winnen. Dit forum is daarvoor uitermate geschikt:
      Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.

      Comment


      • #4
        Re: Gsm

        Deze kan daar ook soms voor dienen
        http://forum.belgiumdigital.com/f55/

        Comment


        • #5
          Re: Gsm

          Dit soort foto's passen volgens mij ook perfect in fotofun.

          Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
          Ik zou graag een forum hebben waar nabewerking a la fotoshop verboden is. Kwestie van het eens over fotografie te hebben en niet over desktop publishing.
          Zucht.

          Fotografie en nabewerking gaan hand in hand. Het is het resultaat dat telt, niet de manier waarop
          Last edited by Pixations; 24 februari 2009, 15:25.
          www.pixation.be

          Comment


          • #6
            Re: Gsm

            Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
            Nee liever niet. Ik zou graag een forum hebben waar nabewerking a la fotoshop verboden is. Kwestie van het eens over fotografie te hebben en niet over desktop publishing.

            -m-
            Zoals de vele prachtige foto's die jij al gepost hebt?

            Comment


            • #7
              Re: Gsm

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
              En daar moet je de oorlog mee winnen. Dit forum is daarvoor uitermate geschikt:
              http://forum.belgiumdigital.com/f14/
              Wat de oorlog daar mee te maken heeft!!!!!!!! Ik vraag niet voor een testforum maar een forum specifiek voor foto's met gsm en andere niet fototoestellen.
              Als je zegt nee liever niet geef dan ook de reden of is een foto van een gsm minderwaardig voor BD. Als je ziet wat kwaliteit je tegenwoordig hebt.
              Als je een forum waar je foto's wil die niet bewerkt zijn hoe ga je dat controleren.
              Waar begint bewerking en waar eindigt het. Laat ik duidelijk zijn ik ben daar voorstander van.
              Een foto van een GSM is niet altijd fotofun. Ik denk dat er met GSM's intressante foto's te maken zijn .Foto's die je anders niet zou maken omdat je uw fototoestel niet bij hebt of omdat het uitpakken te lang duurt.
              Ik hoop dat de verantwoordeliujke van BD er eens ernstig over nadenken om dit forum te starten. Ik ben er zeker van dat er plezier is aan te beleven.
              Robby
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment


              • #8
                Re: Gsm

                Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
                Dit soort foto's passen volgens mij ook perfect in fotofun.



                Zucht.

                Fotografie en nabewerking gaan hand in hand. Het is het resultaat dat telt, niet de manier waarop
                Hehe ik wilde ook "zucht" gaan replyen voor dat ik naar onder scrollde. Photoshop is nodig, punt. Photoshop = de vergroter.
                mijn website

                Comment


                • #9
                  Re: Gsm

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                  Nee liever niet. Ik zou graag een forum hebben waar nabewerking a la fotoshop verboden is. Kwestie van het eens over fotografie te hebben en niet over desktop publishing.

                  -m-
                  Ik zou zeggen geef het goede voorbeeld, ik heb eens gezocht, misschien zoek ik niet goed maar tot hiertoe heb ik nog geen voorbeelden gevonden van jouw kant dan
                  1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gsm

                    Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                    Ik zou zeggen geef het goede voorbeeld, ik heb eens gezocht, misschien zoek ik niet goed maar tot hiertoe heb ik nog geen voorbeelden gevonden van jouw kant dan
                    Daarom mijn vraag, naar een nieuw forum om te kunnen plaatsen.
                    Robby
                    Minder tijd achter de computer
                    Is meer tijd achter de camera

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gsm

                      Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                      Zoals de vele prachtige foto's die jij al gepost hebt?
                      Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                      Ik zou zeggen geef het goede voorbeeld, ik heb eens gezocht, misschien zoek ik niet goed maar tot hiertoe heb ik nog geen voorbeelden gevonden van jouw kant dan
                      [Mod] het moet hier langzaam aan een keer gaan gedaan zijn met iemand af te rekenen op zijn postgedrag.
                      Het is niet omdat iemand nog geen foto's gepost heeft dan hij als minderwaardig lid moet beschouwd worden.
                      Last edited by zunoel; 25 februari 2009, 08:41.
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gsm

                        Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                        Ik zou zeggen geef het goede voorbeeld, ik heb eens gezocht, misschien zoek ik niet goed maar tot hiertoe heb ik nog geen voorbeelden gevonden van jouw kant dan
                        Het is momenteel zo dat deze vorm van fotografie mijn ding niet is.
                        Alles is digitaal - armoei troef
                        muziek: digitaal
                        foto: digitaal
                        sex: digitaal
                        tekenen en schilderen: digitaal
                        avontuur: digitaal

                        genoeg !

                        Ik zal bijgevolg nu en in de toekomst geen enkele foto posten. Het doet mijn visie op fotografie geen goed. Het is gewoon geen fun. Ik zal me beperken tot af en toe goed bedoelde commentaren geven.

                        -m-
                        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gsm

                          Je bent er enkele vergeten:

                          Foto's beoordelen : digitaal
                          Klagen dat digitaal niet goed is: digitaal

                          Ik wil enkel zeggen:
                          Hoe en met wat een foto gemaakt is, speelt voor mij geen rol. 't Resultaat telt. Elk heeft z'n eigen voordelen en nadelen.
                          Last edited by paly; 25 februari 2009, 11:25.
                          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gsm

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                            Ik zal me beperken tot af en toe goed bedoelde commentaren geven.
                            das een Nobel streven, heb zelf eerst zo.n 1000 comments gegeven, alvorens een foto ter discussie hier aan te bieden.
                            dus je kan nog effe vooruit!
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gsm

                              Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                              Je bent er enkele vergeten:

                              Foto's beoordelen : digitaal
                              Klagen dat digitaal niet goed is: digitaal
                              Ja, en vooral BelgiumDIGITAL.com : digitaal

                              En net die mensen houden jou dan nog een hand boven het hoofd en geven ons een uitbrander. Zucht ....

                              Comment

                              Working...
                              X