Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag jullie mening over m'n website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Graag jullie mening over m'n website

    Hallo,

    Ben al een tijdje bezig met een eigen website en na een tweede design ben ik nu eindelijk tevreden.

    Mochten er mensen zijn die eens een kijkje willen nemen en hun bevindingen willen posten...graag!
    Zelfs opmerkingen over de kleinste details zijn welkom.
    En iets achterlaten in het gastenboek mag natuurlijk ook altijd.

    www.wix.com/herwindaniels/photography

    Bij voorbaat dank
    Nikon D90, een 18-105 en een 70-300
    Website
    http://500px.com/herwindaniels

  • #2
    Re: Graag jullie mening over m'n website

    meer dan een banner van wix.com zie ik niet, wat pover niet.

    grts
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

    Comment


    • #3
      Re: Graag jullie mening over m'n website

      Ik heb hem even erg kort bekeken hier onder wat mij opvalt.

      Ik vind de home pagina de eerste pagina niet echt uitnodigend om verder door je site te gaan. Hoewel bijv de pano's harstikke mooi zijn !

      Ik denk de eerste pagina wat uitnodigender maken en dan is hij prima hoor !
      Greetz Twan

      http://500px.com/TwanGroenen

      Comment


      • #4
        Re: Graag jullie mening over m'n website

        traag traag traag! net of hij de hele site in een keer laadt want eens vertrokken gaat hij redelijk vlot.
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: Graag jullie mening over m'n website

          Ik zal eerlijk zijn:
          Toen ik de home pagina te zien kreeg was ik niet zo nieuwsgierig naar de rest. Maar toen ik toch je foto's bekeek stonden er nog zeer mooie tussen!
          Ik zou de foto's van op je homepagina vervangen door foto's die iets meer uitnodigen, zoals er veel in je galleries staan.
          Als je voorpagina iets meer uitnodigt is je site goed voor mij. De pagina die de mensen als eerste zien is nog steeds het belangrijkste en als ik er gewoon was op terecht gekomen was vrees ik dat ik niet meer verder zou gekeken hebben. Als is dat zeker wel de moeite.

          Groeten
          Flickr
          Pagina op Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Graag jullie mening over m'n website

            Een vraagske, is dit de gratis versie of de betalende?

            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Graag jullie mening over m'n website

              Al enorm bedankt voor de reacties tot nu toe!

              Ik had inderdaad geen deftige homepage, ik vond het ook niet echt nodig en gebruikte de nieuwspagina als homepage. Maar aangezien dit blijkbaar toch wel de moeite blijkt heb ik er snel ééntje gemaakt met een slideshow van wat foto's uit de galleries. Bedankt voor de tip (en complimenten over de foto's) Twannie en Natan-Bolckmans Hopelijk nodigt de home pagina nu wat meer uit.

              @ korandoke: Heb je ondertussen al meer dan een banner van wix kunnen zien? Want dat zou inderdaad pover zijn

              @ putor: Dat is jammer, heb er zelf niet zo veel last van. Wel lastig, want van traag ladende site kan ik het ook op mijn heupen krijgen Al een geluk gaat hij daarna vlot.

              @ Red Falcon: Het is de gratis versie, als het betalend overkomt ben ik goed bezig

              Opmerkingen over andere zaken die slecht/goed zijn blijven natuurlijk welkom!
              Last edited by H.D.; 9 augustus 2011, 18:11. Reden: bedankje
              Nikon D90, een 18-105 en een 70-300
              Website
              http://500px.com/herwindaniels

              Comment


              • #8
                Re: Graag jullie mening over m'n website

                Nu heb ik het opnieuw geprobeerd op men eigen pc.
                en zie heel wat meer nu, waarschijnlijk op men werk zal het een stuk trager zijn en duurde het een eeuwigheid voor de site ingeladen werd, waar ik ook niet op gewacht heb.
                over je site zelf ziet er gelikt uit, proper en overzichtelijk.
                enkele opmerkingen horen er natuurlijk ook bij.
                1- vind het spijtig dat je geen eigen domein hebt, wat toch profesioneler overkomt.
                2- om een keuze te maken in de galery moet je links kiezen via de navigatiebalk waarna je naar de betreffende rubriek komt om daar onderaan rechts op het pijltje moet mikken dat beweegt om de fotos te kunnen bekijken, heb eerst wat moeten mikken voordat ik het had
                3-in het onderdeel varia komen de thumbs in de fotos te staan
                4- op de homepagina staat een banner met een fazant in waar ik ook je site naam verwacht had, ik als vreemde moet in de adresbalk gaan kijken wie was dat weer.
                5- op de about pagina heb je het over uzelf en anderen die niets met u site te maken hebben die zou je in een apart blad links kunnen onderbrengen.

                zo dit was het zo een beetje mijn bevinding, hopelijk heb je er iets aan.

                grts
                korandoke
                je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                www.korandoke.be

                Comment


                • #9
                  Re: Graag jullie mening over m'n website

                  Oorspronkelijk geplaatst door H.D. Bekijk bericht
                  Al enorm bedankt voor de reacties tot nu toe!

                  .........

                  @ Red Falcon: Het is de gratis versie, als het betalend overkomt ben ik goed bezig

                  Opmerkingen over andere zaken die slecht/goed zijn blijven natuurlijk welkom!
                  Je bent idd. goed bezig, maar zoals eerder al aangehaald kan de index pagina beter.
                  Ik zou de site ook een naam geven, in de index bedoel ik.

                  Ik was verleden week ook wat aan het uitproberen maar vond niet direct hoe je foto(s kunt verwijderen om andere in te zetten.

                  Grtz, RF
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Graag jullie mening over m'n website

                    Ben blij dat je de site toch nog hebt kunnen openen korandoke.

                    Bedankt ook voor je opmerkingen :
                    1. Een eigen domeinnaam klinkt inderdaad een stuk professioneler en zou ik graag hebben, maar dat is spijtig genoeg voorbehouden voor de betalende formules.
                    2. Heb de snelheid van verschuiven drastisch naar beneden gehaald. Nu zou het beter moeten gaan en moet je geen scherpschutter meer zijn
                    3. Fout weggewerkt.
                    4. Gelijk heb je. Ben aan het werken aan een 'logo', maar heb toch alvast een naam in de banner gezet.
                    5. Heb onder het stuk over mezelf een apart onderdeel "links" gemaakt.

                    @ Red Falcon: Dankjewel! Heb je de nieuwe welkomstpagina al gezien?
                    En bedoel je dat je bezig was in de wix editor? Verwijderen kan je normaal door op de foto te klikken en dan op het emmertje. Of via "manage" en dan kan je ineens ook nieuwe foto's toevoegen.
                    Nikon D90, een 18-105 en een 70-300
                    Website
                    http://500px.com/herwindaniels

                    Comment


                    • #11
                      Re: Graag jullie mening over m'n website

                      heb je deze met zo'n blanco template gemaakt of een voorbeeld genomen?
                      ik ben die wix ook aant bekijken om een site te maken.
                      11-300mm
                      jeff heylen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Graag jullie mening over m'n website

                        Oorspronkelijk geplaatst door sep Bekijk bericht
                        heb je deze met zo'n blanco template gemaakt of een voorbeeld genomen?
                        ik ben die wix ook aant bekijken om een site te maken.
                        Ik heb deze uit een blanco template gemaakt
                        Nikon D90, een 18-105 en een 70-300
                        Website
                        http://500px.com/herwindaniels

                        Comment

                        Working...
                        X