Hallo,
Voor een huwelijksreportage ben ik op zoek naar leuke locaties in west vlaanderen.
Ik heb al wat gezocht en maar telkens is het niet meer toegankelijk of staan er nu flatgebouwen die niet verkocht geraken.
Wie kan mij helpen
Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.
Het "Bois de Bologne" in Menen?
Canon 5D + EF 17-40mm f/4L USM + EF 70-200mm F/4L IS USM + Sigma 50mm f/1,4 EX DG HSM.
Canon 40D + Tokina AT-X 535 AF PRO DX f/2.8 + Tokina AT-X 124 AF PRO DX f/4 + Canon 50mm f/1.8 MK I.
Beste,
Welke locaties zoek je? Natuur, stad, parken, buiten, binnen?
Waar in West-Vlaanderen?
Er is zoveel mogelijk...van de duinen in Oostduinkerke tot het begijnhof in Kortrijk,...
Mvg
Moa
Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
Het klinkt vreemd, maar het havengebied tussen Zeebrugge en Heist biedt massa's unieke locaties voor een reportage. Ga best vooraf eens op verkenning, om op de dag zelf zo weinig mogelijk tijd te verliezen. Ook in de omgeving van de spuikom in Bredene zijn er enkel fraaie hoekjes.
Minder glas dan vroeger, maar beter.
Misschien niet in West-Vlaanderen, maar zeker binnen de straal van 60km :
Kasteel van Poeke ?
Grtz,
Bart
het mooiste kasteeltje van West-Vlaanderen : (water)kasteel van Beauvoorde (Veurne), prachtige tuin er rond, er worden veel trouwfoto's gemaakt. Een mooi staaltje Westhoek krijg erbij in de buurt. Zie ook erfgoedvlaanderen.be
D
kasteel daartrijke in Torhout
mvg Tom
oude brouwerij RIVA
klopt de gronden zijn nl. nit opgekocht door duvel
Dentergem west vlaanderen.
Kasteel Tudor in Varsenare. http://www.conquistador.be/kasteeltudor/wegwijzer.html
ik ben zeker als je het vriendelijk vraagt, je ook binnen mag om uw shoot te doen.
als het nog dezelfde eigenaares is van pakweg 8 jaar geleden zal dat wel geen probleem zijn, heel vriendelijke madam.![]()