Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's trekken in Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's trekken in Leuven

    Hallo iedereen,

    zou er iemand mij wat tips kunnen geven voor mooie en interessante (en minder voor de hand liggende) plekjes in Leuven om foto's te trekken? Dit mag in heel regio Leuven zijn, dus wat ruimer gerekend (Herent, Haacht, ...)

    Alvast bedankt!

    Groetjes
    Sarah

  • #2
    Re: Foto's trekken in Leuven

    tja, dijlepark is voor mij altijd een verademing in de stad...
    Maar als je het zo ruim neemt, herent en haacht enz... heb je al eens op google maps gekeken? krijg je ook veel foto's van uit de buurt, of op de site's van de steden zelf?
    Maar wat wil je? gewoon in het stadspark is veel te zien, stadspark heverlee nog meer vind ik, sportkot heeft ook leuke hoekjes en kantjes, de alma's hebben wat kunst staan en een leuke "gang" naar de ondergrondse parking... oude markt is leuk voor details, overal vind je fotografische mogelijkheden... in leuven centrum honderden, als je daarbuiten mee telt duizenden!!! ik zou zeggen, neem je materiaal, neem je wandelschoenen en START!!!

    Tom
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: Foto's trekken in Leuven

      Veel hangt er van af welk soort beelden je wenst te maken.
      Tips voor locaties te vinden in en om Leuven (Vlaams-Brabant):
      De zoekfunctie op BD.
      Discussies op BD:
      Andere websites (sommige locaties bestaan ondertussen niet meer):
      Veel plezier er mee!
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Re: Foto's trekken in Leuven

        klein en groot begijnhof is best fotogeniek...
        park van de abdij keizersberg
        philips site (modern)
        Stella artois (abandoned)
        gewoon op straat (straat fotografie, kies een thema)
        kesselberg (natuur)


        wat zoek je precies?
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment

        Working...
        X