Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's danceparade ed: mooi of niet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Triker
    Originally posted by Sammeke
    Wel wel wel toch ...
    Tss, als een vrouw 'ns haar mening uit!
    Huh, een vrouw??? heb ik iets gemist

    Jacki is toch een vrouw, en heeft deze topic toch opgezet
    Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    -------------------------------------------
    Canon Stuff

    Comment


    • #32
      Originally posted by Triker
      Originally posted by Sammeke
      Wel wel wel toch ...
      Tss, als een vrouw 'ns haar mening uit!
      Huh, een vrouw??? heb ik iets gemist
      *pets*
      Of ben ik soms geen vrouw omdat ik me aangevallen voel als iemand beweert dat ALLE mannen graag naar 'sexy' vrouwen kijken en foto's van halfblote vrouwen per definitie mooi vinden
      Meer foto's op Mukblog

      Comment


      • #33
        Ik kon het (haast ) niet beter verwoorden dan Sammekes reply van 9:57uur

        mvg,
        Z900
        Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

        Comment


        • #34
          Originally posted by Jacki
          Originally posted by Jochen
          ...en om mijn mening te geven op dit onderwerp...
          Jochen, mijn reactie komt nog, maar ik moet eerst even met mijn hoofd onder de koude kraan om af te koelen
          Huh? Is er daar bij jou een mooie blote en gespierde glazenwasser bezig misschien? Heb je je camera bij?
          http://www.theafricabug.com

          Comment


          • #35
            Originally posted by Jochen
            Originally posted by Jacki
            Jochen, mijn reactie komt nog, maar ik moet eerst even met mijn hoofd onder de koude kraan om af te koelen
            Huh? Is er daar bij jou een mooie blote en gespierde glazenwasser bezig misschien? Heb je je camera bij?
            Hoezo? Wou je de foto's zien dan? Ik wist niet dat je behalve op sexy vrouwen ook kickt op gespierde, sexy mannen cq glazenwassers?
            Meer foto's op Mukblog

            Comment


            • #36
              @ Jacki :
              Door je replys op de reacties op je onderwerp weet ik precies wat je ter overweging wou meegeven, en ga daarmee akkoord.
              Wat ik wil zeggen is dat je na het bekijken van een album, en wanneer je dit te langdradig en vervelend vind door het aantal foto's, je dit dan ook tegen de maker van het album zegt. (zeker wanneer hij/zij daar vanaf dit forum een link heeft gemaakt, en het doelpubliek dit forum is)
              Misschien doe je dat ook, dat weet ik niet.
              Vervolgens kan je dat ook in het algemeen dan stellen. Geen enkel probleem. Maar ik kan me daarbij dan wel voorstellen dat er mogelijk een drempel is om "grote" (is relatief wisselt met doelpubliek), albums te posten.
              Ik los dit zo op :
              Op instantlogic heb ik ook een antal albums staan van "Open Tropen" bv. Met daarnaast "Open Tropen - Andere foto's".
              Op beide heb ik een wachtwoord opstaan, niet omdat daar foto's instaan die niet mogen gezien worden, maar omdat het album véél te groot is en niet voor iedereen interessant is. Elke optredende groep is gefotografeerd, en dat is eigenlijk op zich al te veel.
              Waarom is dat zo groot ? Wel voor de geïnteresseerden. De mogelijk geïnteresseerden heb ik een mailtje gezonden met het paswoord. Vond ik beter dan iedereen hun foto's per mail te zenden.
              Na verloop van enige tijd haal ik daar een groot aantal af, nu nog niet. In het kader van dit forum hier zijn die albums te groot, niet in functie van de doelgroep. Wanneer die map ingekort is, gaat dat paswoord eraf.
              Er staat daar ook een map "boogschieten" geen kat die dat zal interesseren, enkel de desbetreffende boogschutters.

              Ik heb al op mijne kop gekregen van BD-leden hier die vroegen, n.a.v. de link naar de IR-foto's waarom die paswoorden op die overige mappen daar staan. Wel, de redenen zijn hiervoor uitgelegd.

              (Overigens de paswoorden voor Open Tropen is Wollewei en het paswoord voor Open Tropen - overige foto's is WolleweiWilly - ja ik weet het Jacki die albums zijn véél te groot maar die zijn dan ook voor een ander doel/publiek die ik daarmee wel een plezier doe)

              Ik denk dat we het eens zijn

              Comment


              • #37
                Hallo Jacki
                Wat ik hier ga schrijven is zeker geen aanval op jou gedachten,en op jou, alleen een gedachte van mij, ik wilde eerst niet reageren maar deze topic loopt naar mijn idee een beetje uit de hand dus toch even een reactie
                Ik weet dat we gelukkig allemaal verschillende smaken hebben,dus ook op fotografie gebied, dat er op een moment grote albums verschijnen van b.v Danceparade/zomercarnaval, komt mede doordat er mensen zijn die je aan het fotograveren bent ook vragen voor wie de foto's gemaakt worden, als ik dan mijn reden uitleg, dan vragen ze altijd waar kan ik de foto's zien ,en dan geef ik mijn kaartje met mijn homepage adres, met andere woorden, ze willen zelf ook de foto hebben/zien omdat ze het leuk vinden
                dit was even mijn gedachten

                Groetjes NoName
                PS:tot ziens in DenBosch
                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                www.langenacker.nl

                Comment


                • #38
                  Tja, toen ik begon met digitale fotografie, had ik ook enorme albums.
                  Elke foto die goed gelukt was, gebruikte ik zowat
                  Als ik dan zelf naar een album van iemand anders keek, die ook zo groot was, dan werd het aan het eind een verveling.
                  Niet dat de foto's niet goed/mooi waren, maar omdat het een beetje een sleur werd ... da's wel grof gezegd en ik bedoel dat ook niet zo, maar ik weet het niet anders te verwoorden ...
                  Dus, ik krimpte ook mijn albums in en in het begin is dat ook moeilijk om bepaalde foto's niet te gebruiken.
                  Maar ik leer elke keer bij.
                  Dus Jacki, ik ben het zeker met je eens
                  Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
                  -------------------------------------------
                  Girly
                  --------------------------
                  Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
                  --------------------------

                  Comment


                  • #39
                    wow, heb nu een mega super leuk album
                    http://www.renkum-digitaal.nl/j/index.html
                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                    Comment


                    • #40
                      Ja dit fantastische model moet zich natuurlijk beschikbaar stellen voor de BD modellen

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Triker
                        wow, heb nu een mega super leuk album
                        http://www.renkum-digitaal.nl/j/index.html
                        Kijk dat is nou echt een album van een behoorlijke omvang
                        Meer foto's op Mukblog

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by marjo
                          Ja dit fantastische model moet zich natuurlijk beschikbaar stellen voor de BD modellen
                          Ik ben al hard aan het trainen met gewichten hahaha
                          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                          Comment


                          • #43
                            wow, heb nu een mega super leuk album
                            Het lijkt me wel erg voor de afgebeelde persoon, want op sommige foto's staat duidelijk iemand met macrocefalie ofwel mega super grote hersenen.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Jacki
                              Kijk dat is nou echt een album van een behoorlijke omvang
                              Speciaal voor jou op maat gemaakt, anders kom je er niet doorheen
                              http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by j@n
                                Het lijkt me wel erg voor de afgebeelde persoon, want op sommige foto's staat duidelijk iemand met macrocefalie ofwel mega super grote hersenen.
                                Ach, ben er niet zo rouwig om, over het algemeen weten anderen zo'n grote kop wel te waarderen
                                http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                                Comment

                                Working...
                                X