Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografiecursussen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografiecursussen

    Beste forumleden,

    Momenteel heb ik de fotografiekriebel te pakken, ik probeer mijn techniek zo goed mogelijk bij te schaven elke keer ik iets nieuw probeer. Momenteel bezit ik een D90 met 18-200 lens en binnenkort waarschijnlijk ook een 50mm 1.8. Maar nu ben ik op zoek naar fotografiecursussen de meeste vind ik die in Nederland plaatsvinden. Maar ik zoek specifiek in de regio Antwerpen, ben nog minderjarig en heb enkel fiets en openbaar vervoer tot mijn beschikking. Momenteel weet ik nog niet welke cursus juist, dus als jullie mij een paar cursussen kunnen aanraden met eigen meningen zou ik zeer tevreden zijn.

    Alvast bedankt, Maarten J

    Sorry ik denk dat ik workshops bedoel, zo 1-daagse of slechts enkele dagen met een professionele fotograaf met een beperkte groep de technieken beheersen.
    Last edited by MaartenJ; 15 augustus 2011, 18:47.

  • #2
    Re: Fotografiecursussen

    Een workshop is heel duur, zou je niet beter een boek lenen in de bib?

    Toen ik een paar maanden geleden begon heb ik veel boeken van Scott Kelby gelezen (straight to the point).
    Mijn fotografie blog: Met artikelen, tips en meer!

    Comment


    • #3
      Re: Fotografiecursussen

      Oorspronkelijk geplaatst door NickWenmaekers Bekijk bericht
      Een workshop is heel duur, zou je niet beter een boek lenen in de bib?

      Toen ik een paar maanden geleden begon heb ik veel boeken van Scott Kelby gelezen (straight to the point).
      Bedankt, ik zal eens een paar boeken gaan ontlenen. Mooie foto's heb je staan op je 500px account.

      Comment


      • #4
        Re: Fotografiecursussen

        fotoclub?

        of proberen mee op stap te gaan met iemand die het onder de knie heeft.

        Comment


        • #5
          Re: Fotografiecursussen

          Bij het TNA Technicum Noord-Antwerpen in de Londenstraat geeft men avondschool voor volwassenen.
          Je zegt dat je minderjarig bent, maar ik weet niet hoe oud je moet zijn om je daar in te schrijven.
          De cursus ziet er alleszins veelbelovend uit.
          Zie: TNA
          Dan kijk je onderaan bij Studiemogelijkheden voor volwassenen - Hoger Secundair Technisch - en dan klik je op Fotografie.
          Heb juist gezien dat de cursus 1e jaar volzet is.
          Mogelijk kan je u nog inschrijven op de wachtlijst.

          Ik volg zelf cursus bij CVO-Leuven.

          Groeten,
          Jacques
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment

          Working...
          X