Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen op suikerrock ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograferen op suikerrock ?

    Vrijdag ga ik naar suikerrock in tienen naar Status Quo kijken en luisteren.Nu had ik een mailtje naar de organisatoren gestuurd met de vraag of er mocht gefotografeerd worden.Als antwoord kreeg ik het zinnetje "NIET MET PROFESSIONEEL APPARATUUR".
    Wat verstaat men hieronder ? Mag ik mijn oly 5050z meenemen, of zit de kans erin dat ik de hele weg terug naar de auto moet, om hem daar onbeheerd achter te laten ?
    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

  • #2
    Ik ga naar dance evenementen voor voor mijn werk (www.partyscene.nl). Verboden digitale en professionele apparatuur, zonder voorafgaande toestemming van de organisatie. Wegwerpcamera's mogen wel!

    Stuur ff een mailtje naar de organisatoren: Foto's voor een eigen persoonlijke privé-website zonder commerciële
    doeleinden.

    Gr Robert
    #Dyslexie#
    Fotoacademie Amsterdam Digitaal

    Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

    Comment


    • #3
      Hey Bingel,

      Je C5050 is geen probleem. Enkel grote DSLR's (typisch met grote tele-lenzen) worden geweerd.

      Ciao,

      J.
      http://www.theafricabug.com

      Comment


      • #4
        was vorig weekend op ILoveTechno, zeer veel digitaal gezien, meestal kleinere en goedkopere toestellen, maar toch ook een Nikon 5700 bijvoorbeeld.

        Ik had ook een vraag naar de organisatie gestuurd, ook njet, maar dat heb ik dan maar goed gemaakt door me de ganse dag beestig te amuseren.. serieus veel shots gemist, maar met camera was het nooit zo plezant.
        ToM.___ //Fuji s602.
        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
        It goes to 11 you know? 1 louder.

        Comment


        • #5
          Pas op met digitale camera's op evenementen! Bij de controle wordt je er vaak uitgehaald.
          #Dyslexie#
          Fotoacademie Amsterdam Digitaal

          Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

          Comment


          • #6
            Ik zal maar best de kamera(s) thuis laten. Uit de losse hand 'savonds fotograferen heeft toch niet veel zin, en aan het podium zal ik toch niet geraken, want ik vertrek vrij laat.
            Bedankt voor de reacties
            Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

            Comment


            • #7
              Originally posted by Jochen
              Hey Bingel,

              Je C5050 is geen probleem. Enkel grote DSLR's (typisch met grote tele-lenzen) worden geweerd.

              Ciao,

              J.

              Ergens is dit niet logisch, een 10D met 28-135 mm zou bv. niet kunnen, maar een compacte oly met 10x zoom kan dan wel ???
              En hoe zit het met videocamera's, die kunnen soms tot 20x optisch ???

              Comment


              • #8
                Originally posted by CAN10NE

                Ergens is dit niet logisch, een 10D met 28-135 mm zou bv. niet kunnen, maar een compacte oly met 10x zoom kan dan wel ???
                En hoe zit het met videocamera's, die kunnen soms tot 20x optisch ???
                De 5050 heeft maar 3X zoom hoor
                Van digitale zoom zullen we maar niet spreken, die zit er genoeg op mijne pc
                Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bingel
                  Vrijdag ga ik naar suikerrock in tienen naar Status Quo kijken en luisteren.Nu had ik een mailtje naar de organisatoren gestuurd met de vraag of er mocht gefotografeerd worden.Als antwoord kreeg ik het zinnetje "NIET MET PROFESSIONEEL APPARATUUR".
                  In de praktijk bleek het toch anders. Ik denk dat controle van foto-materiaal nagenoeg onbestaande was. Heb daar immers toch vanalles gezien bij de betalende bezoeker : Coolpix 5700, Minolta reflex-camera, tot zelfs iemand met een F100 met een 70-200/2.8 !!! Ik ben er vrij zeker van dat ik mijn D100 ook met gemak had kunnen binnensmokkelen. Maar van de andere kant ging ik toch in de eerst plaats voor muziek en ambiance en heb dus helemaal niets meegenomen van fotomateriaal.

                  Henk

                  Comment


                  • #10
                    Quo was super.... en daar ging ik voor... met het gedrum meer vooraan kan je enkel maar je toestel beschadigen....

                    Comment

                    Working...
                    X