Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoclub West-Vlaanderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Fotoclub West-Vlaanderen

    Ik heb mij vergist, studio1brugge.be is in st. Michiels -Brugge.
    Vergaderen om de 14d de vrijdag, ik ga volgende week eens gaan kijken.
    Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

    Comment


    • #17
      Re: Fotoclub West-Vlaanderen

      Oorspronkelijk geplaatst door Petertje Bekijk bericht
      Geen slecht idee, je mag mij alvast inschrijven !
      Mij ook.

      Comment


      • #18
        Re: Fotoclub West-Vlaanderen

        Ik ken er nog wel een paar die zouden meedoen.
        Ik ga eerst volgende week eens kijken bij studio 1, als die een beetje actief zijn , waarom zouden we daar niet aansluiten. Anders kunnen we misschien iets zelf starten.
        Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

        Comment


        • #19
          Re: Fotoclub West-Vlaanderen

          Anders kunnen we misschien iets zelf starten.
          Cool !

          Misschien eens afspreken om -met al wie interesse heeft- een pint te gaan drinken, kunnen we wat gaan brainstormen..
          It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

          Comment


          • #20
            Re: Fotoclub West-Vlaanderen

            Fodiak is een fotoclub uit het landelijke dorpje Klerken, gelegen tussen Diksmuide en Houthulst.

            Dit is de website van fotoclub Fodiak uit Klerken (Houthulst) Wie meer wil weten : klik hier Enkele beelden van op onze fototentoonstelling op zaterdag 24 en zondag 25 februari 2024 in Het Heuvelhuis te Klerken, Dorpsstraat 29

            Comment


            • #21
              Re: Fotoclub West-Vlaanderen

              Misschien eens afspreken om -met al wie interesse heeft- een pint te gaan drinken, kunnen we wat gaan brainstormen..
              Laat ons even afwachten tot eind volgende week, dan weet ik meer van de fotoclub in ST Michiels
              Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

              Comment


              • #22
                Re: Fotoclub West-Vlaanderen

                Oorspronkelijk geplaatst door Petertje Bekijk bericht
                Cool !

                Misschien eens afspreken om -met al wie interesse heeft- een pint te gaan drinken, kunnen we wat gaan brainstormen..
                Hebben we hier (westhoek) ook al eens gedaan, verder dan 2 keer pinten drinken zijn we niet geraakt.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment


                • #23
                  Re: Fotoclub West-Vlaanderen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                  Hebben we hier (westhoek) ook al eens gedaan, verder dan 2 keer pinten drinken zijn we niet geraakt.
                  Daarom zijn jullie natuurlijk ook van de westhoek.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Fotoclub West-Vlaanderen

                    Laat ons even afwachten tot eind volgende week, dan weet ik meer van de fotoclub in ST Michiels
                    Okido, we wachten even op je verslag...
                    It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Fotoclub West-Vlaanderen

                      Inderdaad, maar die pinten hebben ons verdomd goe gesmaakt

                      Comment


                      • #26
                        Re: Fotoclub West-Vlaanderen

                        Ben gaan kijken bij Studio 1 st Michiels Brugge , en bij Varsenare Diak.

                        Studio1:Nieuwe vergaderzaal, gelegen nabij het Boudewijnpark.Lokaal was voordien in Assebroek.
                        Leden:+/-30pers. vriendelijke atmosfeer.
                        Er was een uiteenzetting over Kleurprofielen en eentje over Neatimage.
                        Interessante groep, waar zeker ea bij te leren valt. Vergaderen om de 14d. Volgende keer is er een gastspreker.lidgeld 25€

                        Varsenare Diak.
                        Was vroeger een analoge fotoclub, heel wat leden hebben afgehaakt bij de omschakeling naar digitaal.
                        Nu nog 5 leden.
                        Zeer aangename sfeer, vergaderlokaal met studioinrichting.
                        Om actief te blijven wordt veel meegedaan aan wedstrijden.
                        Er worden opstellingen gemaakt en iedereen kan fotograferen.
                        vergaderen iedere 14d, lidgeld 12.5€.(nog ) geen website
                        Beide clubs hebben veel potentieel, kiezen zal moeilijk worden, ben van plan om van beide lid te worden.
                        Last edited by Beertje2; 25 maart 2009, 12:05.
                        Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

                        Comment


                        • #27
                          Re: Fotoclub West-Vlaanderen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Beertje2 Bekijk bericht
                          Ben gaan kijken bij Studio 1 st Michiels Brugge , en bij Varsenare Diak.

                          Studio1:Nieuwe vergaderzaal, gelegen nabij het Boudewijnpark.Lokaal was voordien in Assebroek.
                          Leden:+/-30pers. vriendelijke atmosfeer.
                          Er was een uiteenzetting over Kleurprofielen en eentje over Neatimage.
                          Interessante groep, waar zeker ea bij te leren valt. Vergaderen om de 14d. Volgende keer is er een gastspreker.lidgeld 25€

                          Varsenare Diak.
                          Was vroeger een analoge fotoclub, heel wat leden hebben afgehaakt bij de omschakeling naar digitaal.
                          Nu nog 5 leden.
                          Zeer aangename sfeer, vergaderlokaal met studioinrichting.
                          Om actief te blijven wordt veel meegedaan aan wedstrijden.
                          Er worden opstellingen gemaakt en iedereen kan fotograferen.
                          vergaderen iedere 14d, lidgeld 12.5€.(nog ) geen website
                          Beide clubs hebben veel potentieel, kiezen zal moeilijk worden, ben van plan om van beide lid te worden.
                          Hey,
                          Ik ben van Varsenare en op zoek naar een leuke fotoclub.
                          Waar is dit ergens gelegen in Varsenare? En rond welke leeftijdscategorie zijn de mensen daar? Ben zelf 21 en heb graag ook enkele mensen van eigen leeftijdscategorie.

                          liefs x
                          I freeze beauty

                          Comment


                          • #28
                            Re: Fotoclub West-Vlaanderen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Petertje Bekijk bericht
                            Geen slecht idee, je mag mij alvast inschrijven !
                            Idem, ik ben van Roeselare, studeer in Kortrijk =)
                            Canon EOS 40D + 350D + 100-300 ƒ/5.6 + Helios 44M-6 58mm ƒ/2.0 + Helios 44-2 58mm ƒ/2.0 + Meyer-Optik auto 135mm ƒ/2.8 + Meyer-Optik 29mm ƒ/2.8^^

                            Comment


                            • #29
                              Re: Fotoclub West-Vlaanderen

                              Oorspronkelijk geplaatst door jasmina Bekijk bericht
                              Hey,
                              Ik ben van Varsenare en op zoek naar een leuke fotoclub.
                              Waar is dit ergens gelegen in Varsenare? En rond welke leeftijdscategorie zijn de mensen daar? Ben zelf 21 en heb graag ook enkele mensen van eigen leeftijdscategorie.

                              liefs x
                              Het is natuurlijk leuk als je leeftijdsgenoten in de club vind, maar onderschat de ouderen niet.
                              Ik ben een tijdlang lid geweest van een fotoclub in Menen, digitaal bestond toen in de verste verte niet, en daar zaten van alle leeftijden samen.
                              Awel om eerlijk te zijn heb ik toen het meeste geleerd van de ouderen.
                              Ik heb van hun ondervinding geleerd, enorm veel geleerd en zeker veel meer dan uit de boekjes of de cursus fotografie.
                              Als je in een club gaat is het om van elkaar te leren en dan speelt de leeftijd geen rol.


                              Grtz, RF
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Fotoclub West-Vlaanderen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Mathieu Bekijk bericht
                                Beste forummembers

                                Ik vraag mij af of er een fotoclub/fotokring is ergens in West-Vlaanderen?
                                Of zijn hier fotografen uit de buurt van Poperinge / Ieper die het wel zouden zien zitten wat dingen samen te doen? (bijv. eens een shooting day ofzo..)

                                Groeten
                                Mathieu
                                op 20 september 2010 start er een fotoclub in Poperinge !!!
                                Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

                                Comment

                                Working...
                                X