Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto index

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto index

    Wie kan mij uitleggen waar ik een foto index kan vinden van de door mij geplaatste foto's op dit forum ?

    Groetjes
    Maurits

  • #2
    Re: Foto index

    Heb ik de vraag verkeerd geformuleerd ??

    Comment


    • #3
      Re: Foto index

      Lukt gewoon niet. Dit komt omdat je foto's niet op de BD-site wordeng ehost, maar erbuiten...
      Maar er is een kleine workarround die kan helpen.
      Via geavanceerd zoeken kan je al starten met het opzoeken van alle topics die jij op startte. Indien je foto's enkel hebt geplaatst in "Fotohoek" kan je dit als filter gebruiken.
      Zo krijg je een overzicht van alle door jouw gestartte topics in fotohoek en normaal zijn dat dus enkel foto-topics.
      De foto zelf kan je dan enkel zien door het openen van het topic. Ook de naam kan je dan pas zien.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Foto index

        Als je naar je eigen profiel gaat, en daar 'Zoek recent gestarte discussies' aanklikt, dan krijg je AL je gestarte topics, waaronder natuurlijk ook je geplaatste foto's met hun titel/naam netjes gerangschikt volgens datum van plaatsing.
        Zo is het heel makkelijk om daar je foto's uit te halen.
        Je ziet meteen in welk onderdeel je ze geplaatst hebt ok.
        Misschien kan je hier reeds iets mee.

        Comment


        • #5
          Re: Foto index

          Bedankt Djivan & Wim , dat ga ik zeker toepassen en zo houd ik een beetje kontrole.

          Groetjes
          Maurits

          Comment


          • #6
            Re: Foto index

            Zelf houd ik in Excel een spreadsheet bij waarin ik telkens ik een foto post, de belangrijkste gg noteer.
            Dit is een voorbeeld van mijn laatst geposte foto:

            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.3.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.5)

            Comment

            Working...
            X