Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Faling Studio 73 en Foto Rubens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Faling Studio 73 en Foto Rubens

    OPGELET !!!!

    Ik heb zonet vernomen dat Studio 73 in Geel en Foto Rubens in Wilrijk in faling zijn. Koop daar dus niets meer want je bent uw geld kwijt. De websites zijn nog steeds online, en wie iets besteld en betaald is gezien !!!!

    Gr, JP.
    JPVD fotografie
    Canon EOS 7D en Canon EOS 60D
    Glas: Canon, Tamron en Sigma objectieven | statief - lichtmeter - filters - remote

  • #2
    Re: Faling Studio 73 en Foto Rubens

    [MOD] Verplaatst van 'Gezocht' naar dit forum
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: Faling Studio 73 en Foto Rubens

      @jpvd fotografie :
      dat weten we al lang. zie een andere topic.

      Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.

      Comment


      • #4
        Re: Faling Studio 73 en Foto Rubens

        Vind dat zoiets zelfs op eerste pagina mag vermeld worden dit vlak voor je naar het forum komt.
        Beter 2x of zelfs 10x zeggen dan lopen er toch minder in de val van deze faling als ze online nog bestaan.
        Hoe meer toppics erover hoe sneller mensen die studio 73 zoeken via google een link zullen zien met het woord FALING erop en als een na zullen denken.

        Is dat nog wettelijk de winkel in faling maar de online shop openhouden (of laten) ??????

        Comment


        • #5
          Re: Faling Studio 73 en Foto Rubens

          Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
          Is dat nog wettelijk de winkel in faling maar de online shop openhouden (of laten) ??????
          Ik weet niet of dit wettelijk kan. Soms regelt een curator het zo, dat er materiaal verkocht mag worden om met de winst de schulden van het falende bedrijf af te betalen. Maar dan is er wel een vonnis van de rechtbank nodig.

          Maar hier wordt dus niets meer geleverd. Dus ik denk dat er geen vonnis in die zin werd uitgesproken, want anders zouden mensen hun aangekochte goederen WEL geleverd krijgen. In dit specifieke geval is het volgens mij gewoon pure oplichterij.

          Gr, JP.
          JPVD fotografie
          Canon EOS 7D en Canon EOS 60D
          Glas: Canon, Tamron en Sigma objectieven | statief - lichtmeter - filters - remote

          Comment


          • #6
            Re: Faling Studio 73 en Foto Rubens

            De curator als mede oplichter aansprakelijk stellen daar die de webshop door laat bestaan en deze weet dat er niet meer geleverd zal worden.
            Het zou ook goed zijn deze handelswijze in de landelijke media aan te kaarten.

            Comment


            • #7
              Re: Faling Studio 73 en Foto Rubens

              Voor garantieclaims moet je ook niet meer bij hen zijn en als je er bijv iets bij gekocht van Canon zal er maar 1j garantie van toepassing zijn ipv 2j en ik spreek uit ervaring.
              Het eerste jaar wordt gegeven door de fabrikan en het 2de jaar wordt gegeven door de handelaar zelf.
              Als die zijn boeken toe doet ben je als klant eraan voor de moeite.

              Comment

              Working...
              X