|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Ik heb mij ook maar geregistreerd hier
.Ben gisteren in st-lambertus geweest voor informatie over die cursus photoshop.Maar die voor beginners is al volgeboekt,die voor gevorderden nog niet.Dit ter informatie.Als ge dat pamflet ook gezien hebt ,van waar zijt ge misschien?Ik woon in Westerlo,dicht aant stadion. mvg tommie |
|
|||||
|
Citaat:
Der is echt wel vraag naar Photoshop cursussen, als die nu reeds volgeboekt zijn. Ik ben opgegroeid in Westerlo en daar naar school gelopen. Nu leid ik een rustig bestaan in Herselt ![]()
|
Ik heb die cursus in het st Jozefscollege gevolgd van september tot december. Eerst en vooral is het photoshop elements dat ze geven en ten tweede was ik daar echt niet tevreden van. Ik heb daar vanalle collages gemaakt maar hoe je een foto moet verbeteren en nog zo van die dingen, daarvan heb ik weinig van gemerkt.
Daarbij vind ik dat photoshop moet gegeven worden door iemand die van fotografie iets afweet en niet door iemand die door de directie aangewezen wordt om dit te doen. Maar wie weet is er beterschap want dit was de eerste maal dat die cursus daar gegeven werd. Erwin
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ik zoek een cursus Photoshop | japijo | Software | 9 | 17 juni 2004 23:28 |
| Cursus Photoshop | k@rel | Fotobewerking | 7 | 12 juni 2004 19:53 |
| cursus photoshop | katrien | Software | 6 | 4 november 2003 10:46 |
| opdracht cursus photoshop | Nina | Fotobewerking | 10 | 21 september 2003 11:26 |
| Photoshop cursus omgeving Turnhout? | ksaelen | Algemeen | 8 | 15 juli 2003 13:07 |
![]() |