Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Concertfotografie

Question Concertfotografie

Hallo,

Ik ben vrijdag ll. naar een talentenshow in Zottegem (Oost-Vlaanderen) geweest. Tijdens de show was er een fotograaf aan het werk. Toen kwam in mij op, dat zou ik ook wel graag willen doen. Maar hoe begin je daaraan? Als ik op internet surf, verneem ik dat het heel moeilijk is om in die wereld te geraken. Kan er iemand mij erbij helpen? Het zou al tof zijn mocht ik iemand hierbij vergezellen. Ik heb geen contact met de fotograaf kunnen leggen maar op zijn T-shirt stond "Projectwolf"
    Ik ben een hobbyfotograaf.

Standaard Re: Concertfotografie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torenvalk Bekijk bericht
    Hallo,

Ik ben vrijdag ll. naar een talentenshow in Zottegem (Oost-Vlaanderen) geweest. Tijdens de show was er een fotograaf aan het werk. Toen kwam in mij op, dat zou ik ook wel graag willen doen. Maar hoe begin je daaraan? Als ik op internet surf, verneem ik dat het heel moeilijk is om in die wereld te geraken. Kan er iemand mij erbij helpen? Het zou al tof zijn mocht ik iemand hierbij vergezellen. Ik heb geen contact met de fotograaf kunnen leggen maar op zijn T-shirt stond "Projectwolf"
    Ik ben een hobbyfotograaf.
    Ik denk dat je best eerst een diploma van fotograaf behaald. Eventueel via avondschool. Dan beetje bij beetje een portfolio samenstellen met je beste foto’s en hiermee gaan solliciteren. Tijdens zo’n opleiding kom je via de leerkrachten wel vanzelf te weten hoe je te werk moet gaan om aan de slag te raken. Ik denk dat de meeste fotografen werken op freelance basis. Als zelfstandige dus.

Moderator Note: Omdat onze Fotohoek dient om je foto's te tonen, is je topic verplaatst van Beginnershoek naar Algemeen.