Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

    Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
    ...Nu is het denk ik geen jachtseizoen...
    Even opgezocht en het is wel degelijk jachtseizoen: klik
    Mvg Tim

    Comment


    • #32
      Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

      € 25 cash voor wie een foto maakt van een fotofolio sticker in de toren, hij hangt er nog steeds - daar ben ik zeker van
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #33
        Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

        Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
        Ben er een paar jaar geleden ook nog eens geweest , samen met men broer.
        Er is idd strenge controle , allee , toen toche .
        Bijna om de 15 minuten komt er wel een of andere opzichter voorbij gereden.
        Denk misschien om de fazanten te voederen , die zitten er enorm , overdreven veel.
        De staat van het kasteel toen was al erbarmelijk , gesloopt , gevandaliseerd.
        Zelfs de mooie blauwe trap hebben ze meegenomen in stukken .
        De bovenste verdiepingen zen idd niet echt meer bereikbaar , rot , gevaarlijk plekje en zekers niet met teveel volk gaan , ga je zo door de vloer.
        Heb ook gehoord dat er dit jaar tijdens een storm nog een deel is ingevallen , maar welk deel weet ik niet.
        Is idd een heel mooie urban plek , maar denk tegenwoordig fel afgebroken en gevandaliseerd.
        Wij zijn ook de auto gaan zetten aan chateau veves en vandaar zie je idd de torens van het kasteel , wij hebben dus de beklimming gedaan via de bossen , was een veilige doch vermoeiende route en dan kom ja aan de voorkant aan de grote fontein van het kasteel uit , prachtig zicht , maar BEWARE of the guards....
        Veel succes en hopelijk mooie shoot

        mvg xiebu
        kan ik bevestigen mijn broer xiebu en ik waren er geweest
        en oppassen nu het is jachtsezoen Fazanthaan: van 1/10 tot en met 31/1
        Fazanthen: van 1/10 tot en met 31/12 good luck
        je gaat beter met een man of 2 -3 voor de veiligheid dan met een hele groep (is nog altijd verboden gebied)
        mvg
        Last edited by wanka tanka; 22 oktober 2008, 09:06.
        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
        *BD1034BE

        Comment


        • #34
          Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

          Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
          Rothweilers, rondvliegende hagel...is dit wel te riskeren
          en verantwoord

          Ik heb er alvast mijn twijfels over...
          Nochtans, ik zou er echt graag naartoe willen gaan...

          Ofwel is het allemaal overroepen....

          Enfin, de wereld is aan de durvers

          ..;zal mijn kogelvrije vest maar aantrekken....
          Ik zei niet voor niets in mijn eerdere reactie dat ik een groep van 10 man veel succes wil wensen, ok ik ben er met mijn fotomaatje geweest en zou wel weer eens willen en durven gaan maar dan hooguit met 2 of 3 personen. Al die onzin over het bewaakte pad met een slagboom en/of conciërge kun je vergeten, wij zijn via een zgn. tractorpad gegaan en dan heb je ook overzicht over de omgeving. Natuurlijk is een urbanshoot niet iets waar je (meesta) niet netjes via de voordeur naar binnen kunt gaan maar dat is juist de spanning van urbanshooting. (voor mij hoort dat er een beetje erbij.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #35
            Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

            nja ik denk toch dat het beter is hier niet meer te gaan eigenlijk.
            heb mensen die mij gecontacteerd hebben die zeggen dat het ZO vervallen is dat er niets meer te zien is + levensgevaarlijk is nu !

            Comment


            • #36
              Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

              Oorspronkelijk geplaatst door HansP Bekijk bericht
              nja ik denk toch dat het beter is hier niet meer te gaan eigenlijk.
              heb mensen die mij gecontacteerd hebben die zeggen dat het ZO vervallen is dat er niets meer te zien is + levensgevaarlijk is nu !

              Op veilig spelen Hans

              mvg,

              Roland

              Comment


              • #37
                Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                ja , ik weet van mzelf als ik 2u gereden heb dat ik echt niet terugrijd omdat het te gevaarlijk zou zijn en dan ga ik rambo uithangen

                Comment


                • #38
                  Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                  Ik ga 8 Nov met normaal stuk of 3. Ik Laat het je nog weten
                  Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

                  Comment


                  • #39
                    Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                    Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk bericht
                    Inderdaad ... die weg is daar, en die gaat enkel maar naar het privédomein !!!

                    Aan het kruispunt met de "Route de Lavis" is een automatische poort (incl. camera) die de toegang tot Noisy voor auto's verhindert.
                    Ik wil jullie gewoon maar zeggen dat het domein betreden (via deze weg) geen goed idee is.

                    Even verduidelijken :




                    Beelden zeggen zoveel meer........kijk maar eens links in de boom

                    .
                    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                    Flickr____No place to be

                    Comment


                    • #40
                      Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                      Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
                      Even verduidelijken :




                      Beelden zeggen zoveel meer........kijk maar eens links in de boom

                      .
                      Dit lijkt me geen echte camera :d

                      ik zie niks van kabels trouwens als je gewoon rond die boom loopt heb je die camera al omzeilt
                      Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

                      Comment


                      • #41
                        Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                        Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
                        Dit lijkt me geen echte camera :d

                        ik zie niks van kabels trouwens als je gewoon rond die boom loopt heb je die camera al omzeilt
                        ..................En kom je aan een prive domein met 2 Rottweilers........... En waarom 2 km langs de voorkant lopen ??? Er is wel stroom voor de parlofoon met ingebouwde 2e lens en een elektrisch hekken; dus lijkt me het een beetje voorbarig te veronderstelen dat de camera nep is. Ik zie er toch geen reden voor als alle voorzieningen aanwezig zijn om dan fake te doen. Trouwens zou ik de kabel ook niet zichtbaar leggen moest ik de eigenaar zijn; stel je voor wat je kan doen met een schaar

                        Ik was er met de auto achteruit naartoe gereden en had juist de tijd om uit te stappen en 1 foto te nemen. Toen ik teug in de wagen stapte kwam er (toeval) al iemand aangereden.
                        Last edited by Defenderke; 26 oktober 2008, 17:23.
                        α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                        Flickr____No place to be

                        Comment


                        • #42
                          Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                          Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
                          Ik ga 8 Nov met normaal stuk of 3. Ik Laat het je nog weten
                          Lekker slim om dat hier publiek kenbaar te maken! Beter lijkt me via een PB'tje. Politie/bewaking leest vaker mee dan je denkt...

                          Comment


                          • #43
                            Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                            Oorspronkelijk geplaatst door S.A.F Bekijk bericht
                            Lekker slim om dat hier publiek kenbaar te maken! Beter lijkt me via een PB'tje. Politie/bewaking leest vaker mee dan je denkt...
                            Politie ginder kan geen nederlands Trouwens ge denkt toch niet dat die daar in geïnteresseerd zijn ?? Anders snel alle urban foto's offline halen.....
                            α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                            Flickr____No place to be

                            Comment


                            • #44
                              Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                              Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
                              Even verduidelijken: beelden zeggen zoveel meer........kijk maar eens links in de boom
                              Bedankt Defenderke.
                              Het is daar toch schoon hé.
                              David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

                              Comment


                              • #45
                                Re: miniSD : Chateau Noisy ( Kasteel miranda )

                                Oorspronkelijk geplaatst door S.A.F Bekijk bericht
                                Lekker slim om dat hier publiek kenbaar te maken! Beter lijkt me via een PB'tje. Politie/bewaking leest vaker mee dan je denkt...
                                Tuurlijk dit wordt allemaal super bewaakt. Man da wordt hier allemaal zo overdreven. denk je dat die vent iedere dag komt met zen honden om bezoekers te pakn die vent komt daar gewoon voor zen fazanten moest da allemaal prive bewaking zijn enz weetje wel wat dat zou kosten.
                                Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

                                Comment

                                Working...
                                X