Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dan mag je het opsturen op eigenkosten. Zelf ben ik altijd erg tevreden over CameraNu als het gaat over het verzenden van de bestelling, alleen ben ik teleur gesteld dat ik zelf de kosten mocht dragen voor het terug sturen van het objectief, aangezien er stof in zat. Zoals gezegd ben ik over dit laatste teleurgesteld, aangezien het om een nieuw objectief ging (17-55) die niet tot de goedkoopste behoort. Reparatie was zo’n drie weken. Dit heeft mij doen besluiten om dergelijke spullen dichter bij huis te kopen en geen zaken meer te doen met CameraNu. Al met al gaat het hier om een persoonlijke beleving/ervaring die voor ieder anders kan zijn
Niet tevreden
Vorige week een lenscoat besteld die "volgens de site" op stock was. Nu een telefoontje gekregen dat ik moet wachten tot volgend jaar omdat die lenscoat volgens hen niet in orde was. Was dit artikel misschien niet op stock
terwijl je wacht aan de telefoon krijg je een vriendelijke stem die zegt dat elk artikel op vooraad op de site ook op vooraad in de winkel is
Dit is deze week al de tweede maal dat ik problemen heb met een Nederlands internetshopke (om dezelfde lenscoat)
Ik heb al verschillende zaken via cameranu besteld. Nooit problemen mee gehad.Zelfs al een dead on arrival teruggezonden en netjes een andere in de plaats gekregen.
Oorspronkelijk geplaatst door SuperdaantjeBekijk bericht
Dan mag je het opsturen op eigenkosten. Zelf ben ik altijd erg tevreden over CameraNu als het gaat over het verzenden van de bestelling, alleen ben ik teleur gesteld dat ik zelf de kosten mocht dragen voor het terug sturen van het objectief, aangezien er stof in zat. Zoals gezegd ben ik over dit laatste teleurgesteld, aangezien het om een nieuw objectief ging (17-55) die niet tot de goedkoopste behoort. Reparatie was zo’n drie weken. Dit heeft mij doen besluiten om dergelijke spullen dichter bij huis te kopen en geen zaken meer te doen met CameraNu. Al met al gaat het hier om een persoonlijke beleving/ervaring die voor ieder anders kan zijn
Eigen kosten mijn hoela. Gewoon antwoordnummer vragen, heb ik ook gedaan met een flitslamp die stuk ging in de garantietermijn. Hebben?
Niet tevreden
Vorige week een lenscoat besteld die "volgens de site" op stock was. Nu een telefoontje gekregen dat ik moet wachten tot volgend jaar omdat die lenscoat volgens hen niet in orde was. Was dit artikel misschien niet op stock
terwijl je wacht aan de telefoon krijg je een vriendelijke stem die zegt dat elk artikel op vooraad op de site ook op vooraad in de winkel is
Dit is deze week al de tweede maal dat ik problemen heb met een Nederlands internetshopke (om dezelfde lenscoat)
En (camera)nu maar wachten.
Johan
Ik heb bij cameranu.nl het volgende besteld (in een jaar tijd)
Canon 5DmkII
Canon 70-200L 2.8
Canon 85mm 1.8
3 flitskoppen FE TE-300 digitaal
2 Softboxen
1 beautydish 70cm met grid
Spider elite pro
Eclipse vloeistof, lensdoekjes en swabs (en de hele mikmak)
en nog meer klein spul.
Nooit 1 keer vertraging gehad.
Altijd de volgende dag alles in huis.
Goede service bij problemen (adequate hulp, waar ik wat aan had)
1 lamp (een falcon eyes GN 150...ondingen) ging 2 weken na aankoop stuk. Ik heb op hun kosten de lamp terug gestuurd en omdat ik dringend een andere lamp nodig had, kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd. (maar toen wel om de TE-300 gevraagd)
Kortom...ik bestel nergens anders, want hun prijzen zijn scherp en de service is prima.
Al paar jaar klant en zeer tevreden over Cameranu.nl, goede service, prijzen en bij de weinige problemen die ik al had (met TNT) goed opgevolgd en in één geval zelfs gewoon nieuw product toegestuurd gekregen.
Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex
Hier ook prima ervaringen met deze zaak.
één keer een verkeerd filter mee gekregen, teruggestuurd
het nieuwe filter was 10 euro goedkoper, netjes terug gekregen.
Voor de grotere zaken ga ik er liever naartoe, ik zit er maar
drie kwartier vandaan
Comment