Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestekeus.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bestekeus.nl

    Heeft er iemand al ervaring met deze webwinkel?
    De meeste artikelen zijn er niet echt "goedkoop", maar tot mijn verrassing is het toestel dat ik me zou willen aanschaffen (Fuji Finepix S7000) er nog goedkoper dan bij Top-foto. En het zou niet om US-import gaan, dus nederlandstalige handleiding en Nederlandse garantie (wat ik als kleine Belg nog steeds beter vind dan Duitse garantie, want dat bekt beter )
    Vandaar mijn oproep: jullie mening over deze webshop! Vooral qua levertermijnen en communicatie.
    Bedankt

  • #2
    Originally posted by pcwiet
    Heeft er iemand al ervaring met deze webwinkel?
    De meeste artikelen zijn er niet echt "goedkoop", maar tot mijn verrassing is het toestel dat ik me zou willen aanschaffen (Fuji Finepix S7000) er nog goedkoper dan bij Top-foto. En het zou niet om US-import gaan, dus nederlandstalige handleiding en Nederlandse garantie (wat ik als kleine Belg nog steeds beter vind dan Duitse garantie, want dat bekt beter )
    Vandaar mijn oproep: jullie mening over deze webshop! Vooral qua levertermijnen en communicatie.
    Bedankt
    ik heb mijn S602Z er vorig jaar ook gekocht en die was er tot mijn verbazing op dat moment 300€ goedkoper dan in de belgische winkels.

    ik heb toen gewoon effe gemaild of ie op voorraad was, bestelling geplaatst en de volgende week toestelleke gaan afhalen... (ik woon er op 20 minuten vandaan, dus zelf effe afhalen ). Verwacht geen uitgebreide shop of zo, het is gewoon een kantoortje. Maar de service was er perfect, vriedenlijke mensen, correcte levering, nederlandse garantie en handleiding.. dus voor 300e was het voor mij absoluut de moeite om effe in mijn bakske te springen
    By the way...die garantie heb ik nog niet nodig gehad...wegens: damn good quality those fujis
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

    Comment


    • #3
      Zelfde ervaring hier...

      Begin vorig jaar er 2 Nikon Coolpixjes + 2 x 128 MB Smartmedia gekocht. Mailtje gestuurd en gevraagd of ik het kon ophalen. Heel snel vriendelijk mailtje terug gekregen dat alles op me lag te wachten. Paar dagen later afgehaald. Dankzij hen het hele handeltje op factuur gekocht en dus geen BTW betaald. Als de prijs goed is, een aanrader om er te kopen.

      Klein tipje: Best ligt net ten Noorden van Eindhoven; je komt dus tijdens de spits altijd in de file terecht. Als je gaat ophalen: na 10:00H en voor 15:00H of je hebt prijs

      En euh... in hun kantoortje aanvaarden ze alleen Nederlandse PIN pas en cash.


      Kris.
      My work: VICTORIE.com

      Comment


      • #4
        Hallo Huggy en Iks 712,
        Bedankt voor jullie inbreng. Ik heb intussen ook al een vriendelijk antwoord gekregen van info@bestekeus.nl en ze zijn idd zeer vriendelijk en vlot.
        Ik woon wel een paar 10-tallen kilometer verder van Best (jullie wonen beiden in Turnhout zie ik), maar idd dat is wel de moeite, want de beste prijs voor dit toestel in België is €84 méér. De accessoires zijn helaas niet zo goedkoop als bij Top-foto, maar wellicht kan een uitstap naar Düren er ook nog eens af in de volgende weken. He komt me nu wel net slecht uit dat ik de volgende dagen geen enkel momentje vrij heb, zelfs niet op zaterdag.

        Comment


        • #5
          PS. Ik snap dat niet dat je in Nederland nog steeds nergens terecht kan met je Maestro-kaart. Toen ik enkele jaren geleden in Denemarken in een lokale garage een herstelling moest laten uitvoeren, kon ik probleemloos met mijn Bancontact-kaart betalen! Intussen hebben we de euro-zone en toch kan je nog nergens in die euro-zone met je eigen Bancontact-kaart terecht? Vreemd toch!

          Comment


          • #6
            Originally posted by pcwiet
            PS. Ik snap dat niet dat je in Nederland nog steeds nergens terecht kan met je Maestro-kaart. Toen ik enkele jaren geleden in Denemarken in een lokale garage een herstelling moest laten uitvoeren, kon ik probleemloos met mijn Bancontact-kaart betalen! Intussen hebben we de euro-zone en toch kan je nog nergens in die euro-zone met je eigen Bancontact-kaart terecht? Vreemd toch!

            Staat er wel geld op je rekening, ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Ik ben handelsreiziger in ijslandse wijnen en kom derhalve in de meeste europese landen terecht waar ik altijd kan betalen met mijn bankcontact.

            Comment


            • #7
              Originally posted by HashtaLa Pashta
              ijslandse wijnen
              Het vriest ginder toch meer dan 6 maanden per jaar??

              Oli.

              Comment


              • #8
                " ijslandse wijnen "

                ?????????

                Wijn cultiveren in ijsland, NOOIT van gehoord, dat kan toch niet?!

                Graag meer info

                Comment


                • #9
                  Originally posted by HashtaLa Pashta
                  Originally posted by pcwiet
                  PS. Ik snap dat niet dat je in Nederland nog steeds nergens terecht kan met je Maestro-kaart. Toen ik enkele jaren geleden in Denemarken in een lokale garage een herstelling moest laten uitvoeren, kon ik probleemloos met mijn Bancontact-kaart betalen! Intussen hebben we de euro-zone en toch kan je nog nergens in die euro-zone met je eigen Bancontact-kaart terecht? Vreemd toch!

                  Staat er wel geld op je rekening, ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Ik ben handelsreiziger in ijslandse wijnen en kom derhalve in de meeste europese landen terecht waar ik altijd kan betalen met mijn bankcontact.
                  Afhalen aan de automaat, ja! Maar in een supermarkt of een kleine winkel je Banconcact bovenhalen lokt enkel maar een meewarig lachje uit bij de Nederlandse of Franse verkoopster. Dan maar weer mijn Eurocard/Mastercard of Visa bovenhalen. En zelfs dat lukt in Nederland niet overal. (sorry, enkel "pinnen" met een Nederlandse kaart) In de Makro in Nederland kan je bvb enkel met Visa terecht voor bedragen boven de € 200 ! (in Frankrijk heb je met creditcards idd bijna nergens problemen!)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by teddy-bear
                    " ijslandse wijnen "

                    ?????????

                    Wijn cultiveren in ijsland, NOOIT van gehoord, dat kan toch niet?!

                    Graag meer info


                    Er groeien, naar het schijnt, zelfs bananen in Ijsland! Waarom zouden daar dan geen druiven gedijen? Ik ben steeds bereid die wijn te proeven hoor HashtaLa Pashta. Je mag thuis een kistje komen afzetten!

                    Comment


                    • #11
                      Nog nooit gehoord van Ijslandse wijnen ?????
                      Komaan zeg niet flauw doen hee mannen, ik moet jullie dringend een beetje delicatessen bijbrengen hee.
                      De heuvels rond Reyckjavick zijn uitstekend om druiven te verbouwen, neen in de winter natuurlijk niet hee, maar 's zomers !!
                      Stelletje cullinaire barbaren !

                      Comment


                      • #12




                        Er groeien, naar het schijnt, zelfs bananen in Ijsland! Waarom zouden daar dan geen druiven gedijen? Ik ben steeds bereid die wijn te proeven hoor HashtaLa Pashta. Je mag thuis een kistje komen afzetten!


                        [/quote]

                        Ik wil mij ook wel eens op offeren om te proeven, laat maar komen .

                        Comment


                        • #13
                          LOL! Grappige thread.

                          En komt er WIJN uit die heuvels rond Reyckjavick, of is het ...ijswater?
                          http://www.theafricabug.com

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by HashtaLa Pashta
                            Nog nooit gehoord van Ijslandse wijnen ?????
                            Komaan zeg niet flauw doen hee mannen, ik moet jullie dringend een beetje delicatessen bijbrengen hee.
                            De heuvels rond Reyckjavick zijn uitstekend om druiven te verbouwen, neen in de winter natuurlijk niet hee, maar 's zomers !!
                            Stelletje cullinaire barbaren !

                            Ik meende het ernstig hoor HashtaLa Pashta: ik wil die wijn van je wel eens proeven. Ik had van een kennis al eens gehoord dat er Ijslandse wijn bestond, maar had er nog nooit één gevonden. Net als Engelse wijn trouwens; die schijnt verbouwd te worden op de heuvels rond de baai van Torbay. Voor de Nederlanders: wees trots; er bestaat ook een Nederlands wijngoed. Ik herinner me helaas de naam niet meer (en ook niet de plaats waar het ligt, maar het bestaat!) De Belgische wijnen zijn dan weer algemeen bekend neem ik aan?
                            PS. Ik ben geen wijnKENNER maar des te meer wijnGENIETER!

                            Comment


                            • #15
                              Terug naar het topic nu, voor de mods mij op de vingers tikken
                              Gisteren mijn S7000 gaan halen bij Bestekeus.nl (zondag besteld). Alles is vlot en netjes afgehandeld zonder opdringerigheid. Ze probeerden me geen extraatjes aan te smeren. Nu natuurlijk nog afwachten hoe het gaat als ik hun na-verkoopdienst nodig heb!?
                              Maar voorlopig: 100% positief.
                              Intussen ook de accessoires (MD, batterijen, kaartlezers, tasje...) gaan uithalen bij Top-foto. Dat maakte er gisteren een namiddaguitstapje van 360 km van! Ook daar zeer vlot bediend.

                              Comment

                              Working...
                              X